تیم ملی پشت دیوار قلعه/ سپاهان را قربانی نکنید!

موضع جدی و قاطع باشگاه سپاهان مبنی بر عدم موافقت با انتقال ژنرال به تیم ملی مسیر انتخاب سرمربی توسط فدراسیون فوتبال را وارد فاز جدیدی کرده است.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "باید هوشیار باشیم استقلال خطرناک است" از اظهارات سیدجلال حسینی در روز تولدش قبل از دربی پایتخت نوشت، اظهاراتی که نشان می‌دهد کاپیتان سرخ‌ها در اولین روزهای ۳۸ سالگی خود مصاف حساس و سختی را مقابل یکی از تیم‌های آماده این روزهای ایران داشته باشد.

"گل" با عنوان "۲۰ درصد قبل دربی می‌رسد" از وعده محمدحسن انصاری فرد به بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس نوشت، وعده‌ای که تحقق آن روحیه خوب و مضاعفی به سرخ‌های پایتخت خواهد داد و می‌تواند به نحوی ورق را به سمت پرسپولیس برگرداند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان 'می‌خواهیم بازی کنیم" از پیغام دیاباته و استوکس در آستانه دربی نوشت، پیغامی که در خصوص دیاباته تحقق آن بعید به نظر می‌رسد و طبق اعلام برخی منابع ستاره خط حمله استقلال چیزی حدود ۳ الی ۴ هفته از میادین دور خواهد بود.

"ایران ورزشی" با عنوان "ببخشید آقای دایی" از احترام متقابل علی دایی و وزارت ورزش نوشت، موضوعی که به دلیل انتخاب دایی به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون هاکی خدشه دار شد اما گویا مشکلات این دو طرف حل شده است، حال دور از انتظار نیز نیست که بعد از موضع جدی باشگاه سپاهان مبنی بر حفظ قلعه نویی دایی دوباره به نیمکت تیم ملی نزدیک شود.

"هدف" با عنوان "تیم ملی پشت دیوار قلعه" از موضع جدی و قاطع باشگاه سپاهان مبنی بر ماندن امیر قلعه نویی در اصفهان نوشت، موضعی که معلوم نیست چه زمان در هم شکسته شود و شاید هم فدراسیون به دنبال گزینه‌ای دیگر برای هدایت یوزها برود.

"پیروزی" با عنوان "جراحی بدون کارت قرمز" از انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور دربی ۹۲ نوشت، انتخابی قابل پیش‌بینی که حیدری کم اشتباه را قاضی یکی از مهم‌ترین دربی‌های چند سال اخیر می‌کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "سپاهان را قربانی نکنید" از اعتراض ناهید تاج‌الدین به فدراسیون فوتبال برای تاکید روی گزینه قلعه نویی نوشت، تأکیدی که صدای نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی را در آورده است تا او نیز به مانند تمام هواداران طلایی پوشان خواستار ماندن ثبات و قلعه نویی در اصفهان باشد.

"سبز سبزم" با عنوان "بازگشت کاپیتان حدادی فر به تمرینات" از بازگشت ستاره با تجربه خط هافبک ذوب آهن به تمرینات این تیم نوشت، این روزنامه عنوان اول خود را نیز به گفت‌وگوی اختصاصی مهدی خلیل با "ایمنا" اختصاص داده است.

کد خبر 408884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.