افتتاح نخستین مرکز استارتاپ های معدنی/ راه اندازی کافه معدن

رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران گفت: راه توسعه ارزشمند از مسیر دانش و دانشگاه می‌گذرد، ایجاد نخستین مرکز استارتاپ های معدنی از سوی ایمیدرو و با همکاری دانشگاه‌های تهران و امیرکبیر در همین راستا بود، افزایش ۵۰ و ۱۰۰ درصدی بودجه آموزش و پژوهش گواه این مدعاست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خداداد غریب پور با انتشار یک پست در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:

" امروز در بازدید از "نخستین مرکز استارت آپ های معدنی" با رؤسای دانشگاه‌های تهران و امیرکبیر:

به عقیده بنده راه توسعه ارزشمند از مسیر دانش و دانشگاه می‌گذرد، ایجاد نخستین مرکز استارت آپ های معدنی از سوی ایمیدرو و با همکاری دانشگاه‌های تهران و امیرکبیر در همین راستا بود، افزایش ۵۰ و ۱۰۰ درصدی بودجه آموزش و پژوهش گواه این مدعاست.

راه اندازی کافه معدن، برگزاری جشنواره بهره وری، انجام چندین طرح تحقیقاتی و برنامه تجاری سازی ایده‌های برتر جشنواره ایده‌های ارزش آفرین، بخشی از همکاری‌های این سازمان با دانشگاه‌های بزرگ صنعتی کشور است.

به گواه دوستانمان در دانشگاه‌های تهران و امیرکبیر، اقدامات اخیر دانشگاه و صنعت را بیش از هر زمانی به هم نزدیک کرده است، خوشحالم در زمینه علمی تر کردن اقدامات ایمیدرو با تلاش همکارانم و دانشگاه‌های برتر ایران به خوبی در حال طی مسیر هستیم.

به زودی شرکت‌های دانش بنیان در مرکز دانش بنیان ایمیدرو مستقر می‌شوند، این شروع یک اقدام بزرگ و مؤثر در بهره‌گیری از دانش در توسعه صنعت و معدن خواهد بود. "

کد خبر 408876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.