اتصال در سیم کشی برق علت آتش‌سوزی منزل مسکونی در رشت

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت از مهار آتش منزل مسکونی در بلوار شهید بهشتی خبر داد و گفت : اتصال در سیم کشی برق علت آتش سوزی این منزل مسکونی بود.

شهرام مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این حادثه شب گذشته به مرکز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد و بلافاصله هفت آتش نشان به همراه چهار دستگاه خودروی اطفائیه و آبرسان به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان استقامت دو کوچه جانباز اعزام شدند.

وی با بیان اینکه شعله‌های آتش در شیروانی ساختمان مسکونی شدید بود، افزود: به دلیل پشت بام‌های به‌هم پیوسته و بدون دیوار آتش‌بر، شعله‌های آتش به قسمتی از پشت بام خانه هم‌جوار سرایت کرد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت اضافه کرد: تیم‌های اطفائی آتش‌نشانان بلافاصله نسبت به مهار و اطفای کامل حریق اقدام و از پیشروی از آن جلوگیری کردند.

مومنی علت بروز این آتش‌سوزی را اتصال در سیستم سیم‌کشی برق از ناحیه پشت بام منزل مسکونی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه درجریان این حادثه به کسی آسیب جانی وارد نشد.

وی تاکید کرد: لازم است شهروندان برای پیشگیری از بروز آتش‌سوزی‌ها نکات ایمنی را رعایت کنند، ایجاد سیستم سیم‌کشی برق منازل مسکونی خود را به افراد متخصص بسپارند و قبل خروج از منزل از روشن نبودن لوازم گرمایشی و برقی خود مطمئن شوند.

کد خبر 408873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.