شورای هماهنگی تصمیم بر حمایت از کاندیداهای غیر اصلاح طلب ندارد

عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان گفت: احزاب مجمع نیروهای خط امام (ره)، مردم سالاری و ندای ایرانیان تصمیم به معرفی لیست مستقل از جبهه اصلاحات دارند اما شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان تصمیم بر حمایت از کاندیداهای غیر اصلاح طلب و معتدل ندارد.

علی ناظم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فراخوان انتخاباتی حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: در حال حاضر تلاش داریم لیستی از اصلاح طلبان شاخص ارائه کنیم. تا این لحظه تصمیمی بر حمایت از هیچ کاندیدایی گرفته نشده است. البته ممکن است کاندیدای تأیید صلاحیت شده‌ای وجود داشته باشد.

وی افزود: به نظر می‌رسد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی توانایی ارائه لیست ندارد، اما همچنان تا آخرین لحظه منتظر اعلام نتایج بررسی صلاحیت توسط شورای نگهبان می‌ماند؛ زیرا سعی دارد با ارائه لیست، حداکثر نیاز جامعه رأی دهنده را تأمین کند.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان خاطرنشان کرد: در صورت ارائه نشدن لیست توسط شورای هماهنگی، ممکن است احزاب از لیست‌های یکدیگر حمایت کنند.

جز تاج الدین اصلاح طلب دیگری در اصفهان تأیید صلاحیت نشده است

محمود ابراهیمی، عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فراخوان انتخاباتی حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: احزاب مجمع نیروهای خط امام (ره)، مردم سالاری و ندای ایرانیان تصمیم به معرفی لیست مستقل از جبهه اصلاحات دارند اما شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان تصمیمی بر حمایت از کاندیداهای غیر اصلاح طلب و معتدل ندارد.

عضو هیئت رئیسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان خاطرنشان کرد: شورای عالی اصلاح طلبان تهران در حال رایزنی با شورای نگهبان جهت تأیید صلاحیت کاندیداهای اصلاح طلب است اما فرصت زیادی نداریم و در حال حاضر جز ناهید تاج الدین هیچ اصلاح طلب دیگری در اصفهان تأیید صلاحیت نشده است.

به گزارش ایمنا، حزب ندای ایرانیان روز گذشته طی فراخوانی اعلام کرد ″در راستای شکل گیری اهداف خود برای معرفی جوانان متخصص، پاکدست، خلاق و تحول طلب در عرصه‌های مدیریتی کشور برای اصلاح ساختارهای فرسوده و پیر سالار، قصد معرفی و حمایت از کاندیداهای متولد پس از انقلاب اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد. ″ در ادامه اطلاعیه این حزب آمده است ″بدین وسیله از تمام کاندیداهای تأیید صلاحیت شده که پس از ۲۲ بهمن ۵۷ متولد شده و دارای گرایش‌های اصلاح طلبانه و تحول خواهانه و تخصص در حوزه‌های کاری و علمی هستند و تمایل دارند مورد حمایت حزب قرار گیرند، دعوت می‌شود رزومه علمی، سیاسی، اجتماعی و کاری خود را حداکثر تا ۱۵ بهمن ماه به دفتر حزب ارسال کنند.″

کد خبر 408862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.