مرگ تلخ جوان ۱۸ ساله در محور نجف آباد

انتقام‌گیری یک کلکسیون دار لاکچری از زن آبادانی، انهدام باند سارقان حرفه‌ای در کاشان، زنده زنده سوختن ۴ اماراتی در آتش سوزی نفتکش و مرگ تلخ جوان ۱۸ ساله در محور نجف آباد عناوین مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته خبری دوشنبه_۱۴بهمن_ می خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تصادف معجزه آسا یک مرد لهستانی نابینا را بینا کرد.

رسانه‌های خارجی در خصوص این حادثه عنوان کرد که مرد ۲۰ لهستانی ۲۰ سال پیش بر اثر واکنش آلرژیک نابینا شد و چشم چپش فقط اشکال و نور را تشخیص می‌داد اما پس از تصادف با خودرو او را به بیمارستان منتقل کردند پس از ۲ هفته بستری بودن در بیمارستان متوجه شد که بینایی چشمانش برگشته و با هر دو چشم می بیند.

گفتنی است که پزشکان نمی‌توانند چگونگی بازگشت بینایی او را توضیح بدهند چرا که او تقاضای شرکت در تحقیقات پزشکی را رد کرد اما مرد لهستانی معتقد است که به خاطر دو ضربه‌ای که هنگام تصادف به سرش وارد شد بینایی اش بازگشته است.

انتقام‌گیری یک کلکسیون دار لاکچری از زن آبادانی

پژو ۲۰۶ زن جوان توسط فردی ناشناس در یکی از خیابان‌های اصلی احمد آباد آبادان به آتش کشیده شد.

در پی تماس تلفنی با مرکز پلیس ۱۱۰ آبادان در ساعت ۲:۳۰ دقیقه صبح یکشنبه ۱۳ بهمن ماه مبنی بر وقوع یک آتش زدن عمدی یک خودرو در یکی ازخیابان های اصلی احمدآباد بلافاصله مأمورین پلیس به همراه نیروهای عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

خودوری ۲۰۶ صندوق دار متعلق به یک زن جوان که روبروی آپارتمان منزلش پارک شده بود از ناحیه عقب خودرو در حال سوختن بود که نیروهای آتش نشانی شروع به مهار آتش کردند و پس از چند دقیقه آتش نشانان موفق به خاموش کردن حریق شدند.

درتحقیقات و بررسی‌ها و بازبینی دروبین های مداربسته مأمورین مشاهده کردند که شخصی جوان که صورتش را پوشانده بود پس از ریختن مواد اشتعالزا روی خودروی زن جوان اقدام به آتش زدن خودرو کرد و از محل گریخت.

مأمورین همچنین از محل وقوع آتش سوزی یک فندک بسیار گران قیمت بدست آوردند. به نظر می‌رسد فرد آتش افروز یک کلکسیونر فندک باشد که موضوع جهت شناسایی ودستگیری عامل این آتش افروزی درحال پیگیری است.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در کاشان

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان از اجرای طرح عملیاتی ظفر و دستگیری ۱۴ نفر از دزدان حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی قربانی روز دوشنبه در این زمینه بیان کرد: این طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف شناسایی و برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، اراذل و اوباش شاخص و مزاحمان به نوامیس مردم در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ ولیعصر (عج) کاشان اجرا شد.

وی افزود: مأموران انتظامی کاشان در هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند ۱۲ نفر از فروشندگان مواد مخدر، هفت نفر از اراذل و اوباش و ۳۴ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی سلاح سرد، نیم کیلوگرم مواد مخدر آماده عرضه کشف و جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به توقیف پنج دستگاه وسیله نقلیه اضافه کرد: این طرح به صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا شده و ادامه خواهد داشت.

بر اساس آمارها، کشف دزدی در شهرستان کاشان پنج درصد در ۶ ماهه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

همچنین نیمه نخست سال‌جاری ۶۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد که ۱۴۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت.

زنده زنده سوختن ۴ اماراتی در آتش سوزی نفتکش

یک دیپلمات هندی گفت به دنبال حادثه آتش‌سوزی که چهارشنبه گذشته در یک نفتکش در سواحل شارجه امارات متحده عربی روی داد، چهار نفر جان باختند.

به نقل از آسوشیتد پرس، ویپول، سرکنسول هند در دبی، در خصوص یک نفتکش که چهارشنبه گذشته در سواحل شارجه امارات متحده دچار آتش‌سوزی شد گفت چهار نفر در این حادثه جان باختند که دو نفر از آن‌ها ملوانان هندی بوده‌اند.

این دیپلمات در ادامه افزود مقامات امارات در حال انجام آزمایش دی‌ان‌ای بر روی دو نفر دیگر هستند تا ببینند آن‌ها نیز ملوان هندی هستند یا خیر.

بنا به گفته این دیپلمات، وقتی آتش‌سوزی بر روی عرشه نفتکش «زویا ۱» آغاز شد خدمه کشتی که ۱۲ نفر از آن‌ها هندی و ۴۴ نفر دیگر از ملیت‌های دیگر بودند، مشغول کار بودند. هنوز دلیل این حادثه روشن نشده است.

دستگیری سارق منازل در دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و اعتراف به ۷ فقره سرقت در بخش رودهن این شهرستان خبر داد.

محمدحسن محمدی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند اظهار کرد: در پی وقوع افزایش سرقت منزل به شیوه مشخص در حوزه بخش رودهن، موضوع به‌طور ویژه در دستور کار رئیس و مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت؛ لذا از همان ابتدا تک رو بودن سارق سرقت منازل برای پلیس محرز شد.

وی افزود: عوامل پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات فنی و پیچیده در سطح حوزه موفق به شناسایی و رد پای سارق شدند که نامبرده پس از تعقیب و مراقبت‌های طولانی نهایتاً در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و اموال سرقتی از جمله تلویزیون، مانیتور، لب تاپ، تابلو فرش، اشیا قیمتی و… از محل اختفا کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: پس از شناسایی اموال سرقت شده توسط مال‌باختگان و انجام بازجویی‌های فنی و شگردهای خاص پلیسی به‌عمل‌آمده متهم به ۷ فقره سرقت منزل در سطح بخش رودهن اعتراف کرد.

محمدی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی در پایان ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر لزوم توجه به اصول حفاظت فیزیکی منازل، خاطرنشان کرد: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد تابلو را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مرگ تلخ جوان ۱۸ ساله در محور نجف آباد

در برخورد پژو با عابر در محور تیران – نجف آباد عابر در دم جان باخت.

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: در این حادثه راننده ۲۶ ساله پژو با عابر ۱۸ ساله برخورد کرد و عابر در پی شدت جراحات در دم جان باخت.

سرهنگ حسین پور قیصری افزود: علت این حادثه را کارشناسان بی توجهی راننده پژو اعلام کردند.

کد خبر 408850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.