پیروزی مقتدرانه شیمیدر در اصفهان/ ادامه شکست های ذوب آهن در خانه

تیم بسکتبال شیمیدر توانست در اصفهان مقابل ذوب آهن به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز _دوشنبه ۱۴ بهمن ماه_ تیم ذوب آهن در چهارچوب هفته ۲۴ لیگ برتر بسکتبال در اصفهان میزبان تیم شیمیدر بود که این دیدار با نتیجه ۷۸ بر ۶۱ به سود شیمیدر به پایان رسید.

ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان: سیامک ترابی خواه، مجتبی رجایی، پویا یخچالی، محمد زارعی، جاناتان داگ بو، رسول سلطانیان، علی مالکی، مصطفی عبدالوند، پیام خوشدونی، سجاد پذیرفته، نمانیا بسوویچ و امید اسدیان

ترکیب تیم شیمیدر: رافی درغوکاسیان، درو درغوکاسیان، میرو قازاری مقدم، محمد اوجافی، اصغر کار دوست، محمد جمشیدی، مسعود سلیمانی، مایک مازیار رستم پور، محمد امین صداقت گهر، واورلی ساموئل، آرن داوودی

کوارتر اول:

این دیدار با امتیازگیری هر دوتیم آغاز شد و هر دو برای کسب امتیاز تلاش می‌کردند به همین دلیل بازی برابر و پایاپای پیش رفت. ذوبی ها نتوانستند از موقعیت‌های خوب خود استفاده کنند و همین باعث شد که تیم شیمیدر با بازی نسبتاً بهتری که انجام داد توانست این کوارتر را با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ پیروز شود.

کوارتر دوم:

این کوارتر را سفید پوشان ذوب آهن خوب شروع نکردند و پرتاب‌های بی دقتی را به سمت سبد انجام دادند؛ شیمیدر نیز از این فرصت استفاده کرد و توانست اختلاف را با تیم ذوب آهن زیاد کند؛ شیمیدر تا پایان این کوارتر بازی خوبی را به نمایش گذاشت و با نتیجه ۳۷ بر ۲۲ به رختکن رفت.

کوارتر سوم:

شیمیدر در این کوارتر عملکرد خوبی را نشان داد و در همان اوایل کوارتر اختلاف را به ۲۰ امتیاز رساند، بازیکنان ذوب آهن تلاش زیادی را برای کم کردن اختلاف خود با تیم شیمیدر انجام دادند، اما ثمره‌ای را در پیش نداشت. این کوارتر را نیز تیم مهمان توانست با نتیجه ۵۷ بر ۳۹ به پایان برساند.

کوارتر چهارم:

بازیکنان تیم شیمیدر این کوارتر را با پرتاب‌های سه امتیازی آغاز کردند همین امر سبب شد که اختلاف آنها باز هم افزایش پیدا کند. ذوب آهنی‌ها تلاش زیادی برای کسب امتیاز انجام دادند، اما پرتاب‌های آنها با بی دقتی هدر می‌رفت؛ در پایان تیم شیمیدر توانست این بازی را با پیروزی ۷۸ بر ۶۱ به پایان برساند.

حواشی بازی:

در این بازی هواداران برای تماشای این دیدار استقبال کمتری انجام داده بودند.

حدود ۱۵۰ هوادارن برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند.

در اواخر کوارتر سوم هواداران تیم ذوب آهن با کادر شیمیدر درگیری لفظی پیدا کردند.

کد خبر 408842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.