افتتاح نخستین هایپر صنایع دستی کشور در اصفهان

وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در طی سفر خود به اصفهان نخستین مرکز خرید و فروش صنایع دستی کشور را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر مونسان بعدازظهر امروز  _دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه_ در حاشیه افتتاح نخستین هایپر صنایع دستی کشور در اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بخش تولید در حوزه صنایع دستی مشکلی نداریم و هنرمندان بسیار خوبی داریم که آثار ارزشمندی را تولید می‌کنند. وضعیت فروش و صادرات صنایع دستی نیز تا این لحظه خوب بوده و در بازارهای داخلی و بین المللی استقبال خوبی از صنایع دستی ایران شده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: تجاری کردن صنایع دستی مسئله بسیار مهم نیست و باید به فروشی محصولات کمک کرد؛  مدتی است در حال پیگیری برای افزایش مراکز فروش صنایع‌دستی هستیم. بخشی از سرمایه این هایپرها یا مراکز فروش صنایع دستی از سوی دولت و بخش دیگر را بخش خصوصی تامین کرده است.

وی افزود: بخش خصوصی سرمایه‌گذاری خوبی در حوزه فروش صنایع دستی انجام داده و هایپری که امروز (دوشنبه) در اصفهان افتتاح شد یک نمونه خوب است مراکز فروش صنایع دستی است. هنرمندان در این مراکز می‌توانند آثار خود را معرفی و به فروش برسانند.

به گزارش ایمنا، این نخستین مرکز صنایع دستی کشور است که در اصفهان افتتاح می‌شود و طبق برنامه ۱۳ هایپر صنایع دستی دیگر در کشور افتتاح خواهد شد.

کد خبر 408841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.