سوله تفکیک زباله جویبار تا پایان سال افتتاح می‌شود

شهردار جویبار با بیان اینکه پروژه سوله تفکیک زباله این شهر به اتمام رسیده است، گفت: این سوله تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، همت محمدنژاد با اشاره به بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی بلوار خزر میدان آزادگان و تامین روشنایی به طول یک‌هزار و ۲۰۰ متر، اظهار کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی هدف از اجرایی شدن این طرح‌ها را ساماندهی، بهبود عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای دانست و افزود: در محدوده شهر جویبار ۵۰۰ کوچه آسفالت نشده وجود دارد.

شهردار جویبار گفت: اگر چه شهرداری به لحاظ مالی با مشکل مالی مواجه است، اما در ظرف مدت پنج ماه موفق شده است ۳۰ کوچه را با هزینه‌ایی بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آسفالت کند.

محمدنژاد با بیان اینکه پروژه سوله تفکیک زباله به اتمام رسیده است، ادامه داد: این سوله تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در لاریم که با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان احداث شده به بهره‌برداری می‌رسد که با اجرایی شدن این طرح شش هزار نفر از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

شهردار جویبار با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه تعریض محور جویبار به کوهیخیل گفت: با هماهنگی‌های انجام شده تاکنون سه میلیارد تومان برای آغاز محور جویبار به کوهیخیل بودجه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه محور جویبار به کوهیخل چهار بانده می‌شود، افزود: با آغاز عملیات اجرایی جویبار به کوهیخیل بحث کانال هدایت آبهای سطحی و نصب روشنایی هم انجام که امیدواریم در هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری برسد.

منبع: ایرنا

کد خبر 408824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.