ما و فدراسیون مخالف سرمربی‌گری همزمان هستیم/ روی نیمکت سپاهان باید یک نام بزرگ بنشیند

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: هر باشگاه دیگری نیز جای ما باشد از دست‌دادن سرمربی برای‌اش سخت است زیرا ما در کورس قهرمانی هستیم و جبران آن برای باشگاه می‌تواند کمی سخت باشد.

منوچهر نیکفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون وضعیت باشگاه سپاهان و حواشی مبنی بر انتقال سرمربی این تیم به نیمکت تیم ملی، اظهار کرد: هر باشگاه دیگری نیز جای ما باشد از دست‌دادن سرمربی برای آن باشگاه سخت است زیرا ما در کورس قهرمانی هستیم و جبران آن برای باشگاه می‌تواند کمی سخت باشد، اما باید شرایط تیم ملی را هم ببینیم که به چه شکلی است.

وی اضافه کرد: مذاکراتی با فدراسیون داشته‌ایم تا ببینیم به چه نتایجی می‌رسد. در حال حاضر نتیجه قطعی اعلام نشده‌است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان با تاکید بر مخالفت این باشگاه و همچنین فدراسیون فوتبال با حضور قلعه نوعی به صورت همزمان در سپاهان و تیم ملی تصریح کرد: قطعاً نمی‌توانند در دو جا سرمربی باشند. فکر نمی‌کنم فدراسیون هم این را قبول کند. بالاخره این قدر امروز مربی‌گری حساس است که باید تمرکز روی یک تیم باشد و سرمربی نمی‌تواند همزمان در دو تیم باشد. من فکر نمی‌کنم سپاهان و فدراسیون فوتبال این را قبول بکنند.

نیکفر خاطر نشان کرد: بحث فشار نیست، بحث توافق است. بالاخره تیم ملی کشور هم جایگاه بالایی دارد. مسئولین فدراسیون نیز دارند کار ملی‌ای را انجام می‌دهند. باید به یک سری توافقاتی برسیم تا ببینیم چه طور می‌توانیم این کار را انجام دهیم تا منافع هر دو طرف حفظ شود.

او در پاسخ به این سوال که چند درصد احتمال جدایی قلعه نوعی از سپاهان وجود دارد، گفت: من فکر می‌کنم چند روزی صبر کنید اخبار قطعی بیرون می‌آید.

مگر می‌شود سپاهان برنامه نداشته باشد

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در خصوص اینکه در صورت جدایی قلعه‌نوعی از سپاهان آیا گزینه‌هایی برای جانشینی او در نظر گرفته شده، اظهار کرد: برنامه ما در درجه او این است که ایشان بمانند. اگر رفتند ناچار هستیم به گزینه‌هایی فکر کنیم. اما اولویت اصلی ما ایشان هستند.

وی اضافه کرد: نمی‌توانم بگویم گزینه‌ای نداریم، مگر می‌شود سپاهان برنامه نداشته‌باشد. قطعاً همیشه باید سناریو داشته باشیم اما اولویت ما حفظ آقای قلعه‌نوعی است.

نمی‌شود گفت که محرم می‌تواند روی نیمکت سپاهان بنشیند

نیکفر در خصوص احتمال سرمربی‌گری محرم نویدکیا در سپاهان تصریح کرد: این موضوع باید بحث شود. ما روزی که آقای قلعه نوعی به سپاهان آمد از آقای محرم دعوت کردیم تا در کنار ایشان باشد. بالاخره سپاهان تیم بزرگی است و آقای محرم هم از سرمایه‌های سپاهان است. ولی مربی‌گری مراحلی را دارد و من فکر می‌کنم می‌شود روی این گزینه‌ها نیز فکر کرد ولی نمی‌توانم بگویم الان این کار را انجام می‌دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از نظرش محرم مراحل کافی برای نشستن بر نیمکت سپاهان طی نکرده‌است، خاطرنشان کرد: من اطلاعی ندارم اما ما پارسال ابتدای فصل پیش پیشنهاد دادیم که کنار دست آقای قلعه‌نوعی کار کنند و تجربیاتی را کسب کنند. ایشان بازیکن بزرگی بودند و پیشکسوت سپاهان هستند که ما روی ایشان به عنوان یک سرمایه انسانی نظر داریم. ولی اینکه من بگویم همین الان می‌توانند روی نیمکت بنشینند درست نیست و این موضوع باید در هیئت مدیره بررسی و ارزیابی شود. تصمیم کوچکی نیست که آن را به سادگی بگیریم.

روی نیمکت سپاهان باید یک نام بزرگ بنشیند

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در رابطه با اینکه آیا گزینه خارجی نیز برای جانشینی قلعه نوعی ممکن است وجود داشته باشد، گفت: بله ممکن است. گزینه ما می‌تواند داخلی و خارجی باشد. بالاخره روی نیمکت سپاهان باید یک نام بزرگ بنشیند.

کد خبر 408821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.