افتتاح بیش از ۹۵ پروژه شهری در اردبیل

شهردار اردبیل از افتتاح بیش از ۹۵ پروژه عمرانی و خدماتی شهری به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اردبیل خبر داد.

به گزارش ایمنا، حمید لطف اللهیان اظهار کرد: بیش از ۹۵ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار بالغ بر هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در مناطق پنج گانه شهرداری اردبیل افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های شاخص در منطقه پنج شهرداری اردبیل، گفت: در این منطقه نیز پروژه‌های خدماتی عمرانی با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال در مراسمی به عنوان جشن انقلاب روز دوشنبه ساعت ۱۵ در سالن یادگار امام (ره) افتتاح می‌شود.

شهردار اردبیل به اجرای بیش از ۵۰ برنامه متنوع شاد فرهنگی و هنری در مناطق پنج گانه شهرداری اردبیل اشاره کرد و افزود: سلسله جشن‌های چله نگاران انقلاب تا روز ۲۲ بهمن هر روز ساعت ۱۵ در پیاده راه اسفریس برگزار می‌شود.

لطف‌اللهیان ادامه داد: تور رایگان اردبیل گردی، غبار روبی مزار شهدا، روایتگری بازخوانی انقلاب، مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری از جمله این برنامه‌هاست.

وی به برنامه ویژه بانوان در فرهنگسراهای شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت برپایی نمایشگاه بانوان، جشن دختران انقلاب، ورک شاپ هنری بانوان، افتتاح مرکز مشاوره سلامت بانوان و طرح پارک گام از برنامه‌های در حال اجرا در فرهنگسرای بانوان است.

منبع: مهر

کد خبر 408800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.