کسب عنوان نخست ارزیابی تعالی سازمانی مناطق توسط منطقه ۵

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: در فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی، منطقه پنج شهرداری اصفهان موفق به کسب عنوان نخست در بین مناطق پانزده گانه شد.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مدل‌های تعالی سازمانی ابزاری جهت کمک به سازمان‌ها برای سنجش میزان حرکت در مسیر تعالی و رشد متوازن است.

وی تصریح کرد: تاب‌آوری و کسب نتایج پایدار، کیفیت ارائه خدمات به ذی‌نفعان، رهبری دوراندیش و الهام بخش، یادگیری و بهبود و نوآوری، مردم‌مداری و اخلاق مداری و پاسخگویی محورهای اصلی تعالی سازمانی در منطقه پنج است.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان با تأکید بر اهمیت تعیین چشم انداز، استراتژی‌ها، اهداف، تاکتیک‌ها و سیاست‌گذاری‌ها در روند خدمات‌رسانی شهرداری، گفت: هدف از پیاده سازی مدل تعالی سازمانی بهبود مستمر فرآیندها، چابک‌سازی بیشتر منطقه، ارزش‌آفرینی بهتر و قدم‌گذاردن در مسیر تعالی سازمانی در راستای خدمت بیشتر و بهتر به شهروندان ساکن در منطقه پنج است.

وی ادامه داد: فرآیند تعالی سازمانی باعث می‌شود کارکنان، مسئولان و رؤسای ادارات منطقه، روابط موجود بین عملکرد و فعالیت خود را در توانمندی ارائه خدمات به شهروندان و سایر ذی‌نفعان تشخیص دهند و در نتیجه فعالیت‌ها به شکل بهتر و با سرعت بیشتر پیش رود.

کد خبر 408795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.