آغاز مرحله دوم ثبت نام ارشد از امروز

مرحله‌ دوم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹، از امروز دوشنبه ۱۴ بهمن‌ آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ماه ادامه دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و اولین مرحله بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در دو مرحله انجام می‌گیرد. در مرحله نخست ثبت‌نام آزمون‌های فوق از روز دوشنبه ۱۶ آذر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۲۸ آذرماه پایان پذیرفت.

مهلت دوباره برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان تعیین شده موفق به ثبت‌نام نشدند از امروز دوشنبه، ۱۴ بهمن‌ماه سال جاری آغاز می‌شود و روز چهارشنبه ۱۶ بهمن پایان می‌پذیرد. آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ و اولین مرحله بیست‌وپنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۹ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار خواهد شد.

کارت ورود به جلسه این آزمون از روز دوشنبه، ۲۵ فروردین‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و داوطلبان تا روز چهارشنبه، ۲۷ فروردین‌ماه ۹۹ مهلت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: "www.sanjesh.org"، کارت شرکت در جلسه خود را دریافت کنند.

کد خبر 408786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.