فراخوان دو سالانه بهارانه هنرهای محیطی شهر سنندج منتشر شد

رئیس سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای استفاده از طرحهای نو در فضا سازی محیطی سطح شهر فراخوان دو سالانه بهارانه هنرهای محیطی سنندج منتشر شد.

به گزارش ایمنا، شرمین شریفی با اشاره به انتشار فراخوان دو سالانه بهارانه هنرهای محیطی سنندج، اظهار کرد: استفاده از طرح‌های نو و ابتکاری هنرمندان در فضاسازی سطح شهر و همچنین اِلمان‌های موضوعی از اهداف و برنامه‌های این سازمان است.

وی ادامه داد: این سازمان هر ساله در مناسبت‌های مختلف در طول سال نسبت به ساخت اِلمان‌های موضوعی و همچنین آذین‌بندی و زیباسازی سطح شهر اقدام می‌کند.

شریفی تصریح کرد: با هدف استفاده از طرح‌ها و ایده هنرمندان، امسال فراخوا ن دو سالانه بهارانه هنرهای محیطی سنندج منتشر شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: هنرمندان می‌توانند در محورهای سنندج شهر خلاق موسیقی، هنرهای محیطی و آذین بندی خلاق و نوگرا، دیوارهای کوچک شهر من، تخم‌مرغ‌های نوروزی، بخش مجسمه‌های موقت نوروزی، طراحی اِلمان سبز، هفت سین و درخت ستان در این فراخوان شرکت کنند.

وی گفت: هنرمندان جهت شرکت در این فراخوان می‌توانند به سنندج– بلوار کردستان، سازمان سیما و منظر و یا با مراجعه به سایت شهرداری سنندج به آدرس www.e-sanandaj.ir و یا با شماره‌های ۳۳۱۵۷۱۸۰ – ۳۳۱۶۰۵۲۴-۰۸۷ تماس بگیرند.

شریفی اضافه کرد: هنرمندان می‌توانند تا اول اسفندماه امسال طرح‌ها و ایده‌های خود را در محورهای ذکر شده در این فراخوان ارسال کنند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار کرد: طرح‌های ارسالی در کارگروه هنرهای محیطی سازمان مطرح و در صورت تایید طرح‌ها با هنرمند در خصوص اجرای طرح قرارداد منعقد و در سطح شهر اجرا خواهد شد.

کد خبر 408779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.