۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
"دوشیزگان" انتزاعی از بانوان

زنان موجودات زیبا و توانمندی هستند که هم در زندگی شخصی و هم در اجتماع فرم‌هایشان چشم‌نواز است و حالا در قاب‌های نقاشی به زیبایی هر چه تمام تر نقشی از دوشیزگان چشم را نوازش می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دوشیزگان آثار ندا کاشیان با تکنیک تاش و رنگ و خط است که ۱۰ اثر از فرم پیکرهای بانوان در حالت های مختلف با رنگ و روغن را به تصویر کشیده است.

ندا کاشیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا می‌گوید:‌ نقاشی ها فرمالیسم انتزاعی است که پیکرهای زنان در حالت های مختلف را به صورت انتزاعی نشان می‌دهند.

وی می‌افزوید: همه انسان ها از جمله زنان اشتباهاتی دارند که درتمام زندگیشان اثر گذار است، البته بانوان شالوده اصلی زندگی هستند چراکه رنگ و شادابی زندگی از زنان نشات گرفته و زندگی باوجود آن‌ها جریان دارد.

این هنرمند نقاش ادامه می‌دهد: همه بانوان به گونه ای فداکاری می‌کنند و خود را از یاد می‌برند و سختی هایی از سوی جامعه به آنها تحمیل می‌شود آثار من با موسیقی و بانوان شروع شد و سپس سعی کردم مفهوم آثار را گسترش و همه زنان را به صورت مادر، زن باردار، بانوانی در حال رقص و در فرم های مختلف به تصویر کشیدم.

به گزارش ایمنا، دوشیزگان" از ۱۱ بهمن افتتاح و تا ۱۶ بهمن ماه در گالری نگاه نو واقع در اصفهان آبشار سوم خیابان مسرور کوی ۳باغ ارم میزبان نگاه شما عزیزان است.

کد خبر 408758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.