نصراصفهانی:  ارزیابی‌ها در هر مجموعه‌ای عدالت محور باشد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه رفیق بازی و باند و باندبازی آفت بسیار بزرگ مدیران است، گفت: فرد خطاکار در هر سازمانی باید تنبیه شود اما این تنبیه باید با تشویق فرد نیکوکار رقم بخورد زیرا تشویق نیکوکار تنبیهی برای فرد خطاکار است.

به گزارش ایمنا، علیرضا نصراصفهانی در اولین جشنواره «فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی شهرداری اصفهان» ضمن تبریک به شهرداری بابت ورود به بحث مهم تعالی سازمانی، اظهار کرد: مدیریت جامع کیفیت یکی از اتفاقات مهمی است که در این فرآیند در حال انجام بوده و قابل تقدیر است؛ به لحاظ تیزهوشی، علاقمندی و توانمندی که در نیروهای خدوم شهرداری وجود دارد موضوع تعالی سازمانی به زودی آثار خود را نشان می‌دهد.

وی با ابراز امیدواری برای تسری تعالی سازمانی در شورای شهر، تصریح کرد: تعالی سازمانی در مکاتب دینی ما نیز مورد تأیید است این اقدام منجر به قرار گرفتن شهرداری در مسیر تعالی می‌شود بنابراین باید دقت و مراقبت کرد تا بین نیروهای دلسوز، وقت گذار و شرافتمند با نیروهای دیگر تفاوت قائل شد، زیرا اگر تفاوتی قائل نباشیم این موضوع منجر به این می‌شود که نیروهای نیکوکار انگیزه خود را برای کار کردن از دست داده و افراد مسئولیت ناپذیر دچار غرور کاذب شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دباید در همه بخش‌ها ارزیابی‌ها عدالت محور باشد، ادامه داد: عدالت یعنی قرار گرفتن هر چیز در جای خود و باید بین افراد نیکوکار و بدکار تفاوت قائل بود نباید این حس در بین کارکنان ایجاد شود که تفاوتی بین نیروها وجود ندارد.

وی رفیق بازی و باند و باندبازی را آفت بسیار بزرگ مدیران دانست و افزود: فرد خطاکار باید مورد تنبیه قرار بگیرد اما این تنبیه باید با تشویق فرد نیکوکار رقم بخورد زیرا تشویق نیکوکار تنبیهی برای فرد خطاکار است.

نصر اصفهانی اضافه کرد: در صورتی‌که سازمانی از امتیازات لازم برخوردار نبود این موضوع نباید زمینه نگرانی آنها را فراهم کند، بلکه باید به عنوان انگیزه‌ای برای کار و تلاش بیشتر باشد.

کد خبر 408754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.