جلسه ای برای تعیین تکلیف ام باپه در پی اس جی

ام باپه این روزها با توماس توخل به مشکل خورده و از حضورش در پی اس جی راضی نیست. سران باشگاه پاریسی هم در تلاش هستند تا اختلاف ها را حل کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، قرار است روز یکشنبه جلسه‌ای میان «کیلیان ام باپه»، «توماس توخل» و «لئوناردو»، مدیر ورزشی باشگاه پاریس سن ژرمن برگزار شود تا اختلافات پیش آمده میان ام باپه و سرمربی این تیم در جریان بازی با مونت پلیه بررسی شود.

به نظر می‌رسد که رابطه مهاجم فرانسوی پی اس جی و سرمربی این تیم وارد مرحله‌ای وخیم و غیرقابل بازگشت شده و شرایط بحرانی است. جدل‌ها میان این دو عضو باشگاه متمول فرانسوی در گذشته وجود داشته و به نظر می‌رسد راه حل سریعی برای رفع اختلافات وجود ندارد.

منابع نزدیک به ام باپه و باشگاه پاریسی گزارش داده اند که تصمیمات سرمربی فعلی پی اس جی با توافقات میان کیلیان و باشگاه همخوانی ندارد. تعویض شدن‌های متوالی ام باپه باعث شده تا او احساس کند که نقش او در تیم آنچنان پر رنگ نیست و باید شرایط بهتری داشته باشد.

با در نظر گرفتن اوضاع، به نظر می‌رسد ام باپه نیز تمایلی به تمدید قرارداد خود با پاریس نداشته باشد. قرارداد او در سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و پی اس جی تلاش زیادی کرده تا قرارداد وی را تمدید کند، اتفاقی که تاکنون نیافتاده و احتمال به وقوع پیوستن آن روز به روز کمتر می‌شود.

این شرایط شاید بیش از همه به مذاق رئال خوش بیاید. باشگاه اسپانیایی از مدت‌ها پیش به دنبال ام باپه بوده و هم اکنون نیز پیگیر اتفاقات فرانسه است. استراتژی آن‌ها نیز مشخص بوده و تا زمان پایان قرارداد ام باپه صبر می‌کنند تا با پرداخت حداقل هزینه کیلیان را در اختیار بگیرند.

جدیدترین اختلافی که میان توخل و ام باپه پیش آمده، به بازی مونت پلیه بر می‌گردد، زمانی که این مربی تصمیم گرفت او را تعویض کند. کیلیان با تصمیم سرمربی اش مخالف بود و پس از خروج از میدان صحبت‌هایی بین او و توخل رد و بدل شد و حتی مربی آلمانی شانه‌های ام باپه را گرفت و خیلی جدی شرایط را برای او تشریح کرد.

رابطه مربی آلمانی و بازیکن فرانسوی روز به روز و با سپری شدن بازی‌ها وخیم‌تر می‌شود و باشگاه فرانسوی باید به فکر چاره‌ای برای این درگیری‌ها باشد، اتفاقی که اگر نیافتد، شاید باعث شود بازیکن گران قیمت خود را خیلی ارزان از دست بدهند.

کد خبر 408752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.