یک اشتباه بزرگ و جبران ناپذیر

سیصد و نود و ششمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "مخالفت قاطع با خروج سرمربی" عنوان نخست این رسانه است که اختصاص به واکنش دیروز سپاهانی‌ها دارد. در تازه‌ترین واکنش هیئت مدیره سپاهان به صورت قاطع پاسخ منفی به جدایی این سرمربی داده است و اعلام کرده است به هیچ وجه موافق جدایی قلعه نویی از سپاهان و کوچ وی به تیم ملی نخواهد بود.

"ترک احتمالی سپاهان به دور از معرفت و وفاداری است " عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به مقاله و تیتر روزنامه صدای سپاهان اختصاص دارد. مرتضی رمضانی راد نویسنده این مقاله به صورت شفاف به بررسی صحبت‌های قلعه نویی در بدو ورودش به سپاهان پرداخته است. وی معتقد است که تصمیم قلعه نویی در روزهای آتی یک آزمون بزرگ معرفت، صداقت و وفاداری برای این مربی است.

"یک اشتباه بزرگ و جبران ناپذیر" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به شایعات منتشر شده مبنی بر حضور همزمان قلعه نویی در سپاهان و تیم ملی دارد. با توجه حضور سپاهان در رقابت‌های لیگ، جام حذفی و البته لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تیم ملی که درگیر رقابت‌های حساس با رقبای آسیایی است، در صورت حضور همزمان قلعه نویی در سپاهان و تیم ملی باید تمرکزش در چهار رقابت مهم باشد که می‌تواند این موضوع به اشتباه بزرگ ختم شود.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 408744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.