اجرای ۴۱ برنامه به مناسبت دهه فجر در سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری سمنان گفت: ۴۱ ویژه‌برنامه دهه فجر باهدف توسعه نشاط اجتماعی و گرامیداشت آرمان‌های انقلاب، توسط این سازمان اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، عباس بابایی از اجرای ۴۱ برنامه ویژه دهه فجر در شهرداری سمنان خبر داد اظهار کرد: این ویژه‌برنامه‌ها درزمینه‌های مختلف به مناسبت چهل و یکمین بهار انقلاب در سراسر شهر سمنان اجرا می‌شود که جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی فجر سمنان در قالب شش برنامه محوری تا ۲۲ بهمن‌ماه ۹۸ یکی از شاخص‌ترین این برنامه‌ها است.

وی از میزبانی مسابقات والیبال بانوان در شهرداری سمنان خبر داد و عنوان کرد: این مسابقات ویژه دهه فجر از دوازدهم بهمن‌ماه ۹۸ آغاز و تا ۱۷ بهمن‌ماه به میزبانی مجموعه ورزشی بانوی شهر سمنان ادامه دارد، همچنین ۱۵ الی ۱۸ بهمن‌ماه ۹۸ نمایش جابر ویژه نقش‌آفرینی بانوان سمنانی در سالن شهید مطهری به اجرا درمی‌آید.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: اجرای آئین "۱۰ شب ۱۰ مسجد" در مسجدهای عابدینیه، اهل بیت (ع) ولیعصر (عج) و … نیز در زمره برنامه‌های دهه فجر است که با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

بابایی از برگزاری المپیاد ورزشی از ۱۷ لغایت ۲۵ بهمن ماه ۹۸ در مجموعه بانوی شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: جشن بزرگ به رنگ انقلاب شامگاه دوشنبه ۲۱ بهمن ماه و همزمان با شب چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در میدان امام علی (ع) همراه با نورافشانی و … یکی دیگر از ویژه برنامه‌های دهه فجر سمنان است.

منبع: مهر

کد خبر 408728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.