اتوبوسرانی اصفهان منتخب جشنواره تعالی سازمانی شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در آیین اعلام نتایج فرآیند ارزیابی داخلی سازمان‌ها و مناطق، منتخبان برحسب کسب امتیاز رتبه بندی و در بین آنها اتوبوسرانی اصفهان با کسب سه ستاره توانست رتبه نخست جشنواره را کسب کرد.

قدرت‌ افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این انقلاب اسلامی بود که به مردم عزت، عظمت و اقتدار داد و حال باید مراقب باشیم تا به این عزت، عظمت و اتحاد مردم خدشه‌ای وارد نشود.

وی با تاکید بر اهمیت تعالی سازمانی، گفت: ارزیابی برای شرکت واحد اتوبوسرانی بسیار حائز اهمیت است، زیرا می‌تواند جایگاه خود را بر اساس شاخص‌های استاندارد بررسی و مورد سنجش قرار دهد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: در این فرآیند که از اواسط اردیبهشت ماه با معرفی طرح آغاز شد و روند اجرایی کار حدود سه ماه طول کشید، ارزیاب ارشد دبیرخانه جایزه ملی تعالی سازمانی و ارزیابان داخلی به مدت سه روز حضور در شرکت اتوبوسرانی ارزیابی میدانی خود را انجام دادند.

وی ادامه داد: در انتهای این فرآیند با ارائه گزارش بازخورد به سازمان‌ها بستری برای رشد همه جانبه آنها و در نهایت خدمات‌رسانی هرچه بهتر به ارباب رجوع، شهروندان و جامعه فراهم شد.

افتخاری افزود: مواردی که در سنجش مورد ارزیابی قرار می‌گرفت، شامل اقدامات اجرایی، سندها و چشم اندازها، فرآیندها و بازنگری فرآیندها بود که ثمره این ارزیابی علاوه بر شیرینی نتیجه که موجب ایجاد انگیزه برای تمام پرسنل حتی راهبرانی که شاید به ظاهر فعالیت آنها جنبه کارشناسی نداشته باشد، شده است.

وی با بیان اینکه ارزیابی انجام شده باعث نمایان شدن نقاط ضعف شرکت واحد اتوبوسرانی نیز شده است، گفت: با تکیه بر توانمندی و ظرفیت‌های موجود در طرح‌های هدفمند در راستای تغییر و رفع نواقص گام‌های مؤثری برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری باید با نگاه ویژه‌تر و قابل تأملی به شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اهتمام ورزد، گفت: این ارزیابی‌ها نشان داد که واحدهای حمل و نقل شهری به خصوص اتوبوسرانی در راستای خدمات‌رسانی به مردم نقش مؤثری را در جامعه ایفا می‌کند.

کد خبر 408726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.