استرا مجیدی/ تراژدی عضله چهارسر

تنها یک روز بعد از تکذیب مصدومیت شیخ دیایاته توسط مجیدی مشخص شد دیاباته به دربی نمی‌رسد تا حالا مهم‌ترین دغدغه آبی‌ها نبود شیخ باشد.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با مقابل هم قرار دادن کری خوانی استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها به پیشواز دربی رفت و با عنوان "کاش شیخ برسد که بهانه نداشته باشند" از قول پرسپولیسی‌ها و با عنوان "پرسپولیس را بدون دیاباته هم می‌بریم" از قول استقلالی‌ها به پیشواز دربی روز پنجشنبه رفت، کری‌هایی که تحت العشاع غیبت شیخ دیاباته در دربی است.

"گل" با عنوان "استرا مجیدی" از شباهت‌های پرتعداد تیم استرا و استقلال مجیدی نوشت، شباهت‌هایی که اولین و مهم‌ترین آن دست نخوردن سیستم بازی سه دفاعه استراماچونی است، تاکتیت و ترکیبی که مجیدی و استقلال نیز از آن جواب گرفتند و با زدن ۱۰ گل در سه بازی و دو کلین شیت به مصاف با دربی می‌رسند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "بازنشسته‌ها منعی برای ثبت نام ندارند" از تغییر و تحولات جدید انتخابات فدراسیون فوتبال نوشت، خبری که موجب می‌شود حیدر بهاروند نیز بتواند کاندید ریاست فدراسیون فوتبال شود و کنار دیگر رقبا به جایگزینی تاج فکر کند، موضوعی که بهاروند نیز آن را تکذیب نکرد.

"هدف" با عنوان "تراژدی عضله چهارسر" از مصدومیت شوکه کننده شیخ دیاباته قبل از دربی نوشت، مصدومیتی که ابتدا توسط فرهاد مجیدی تکذیب شد، اما بعداً مشخص شد دیاباته سودای بازی در دربی را ندارد و مانند بازی رفت در دربی برگشت نیز غایب است و در کنار شجاع خلیل زاده مهم‌ترین غایبان دربی هستند.

"ایران ورزشی" با عنوان "به آهستگی" از زوج دفاعی کند کنعانی زادگان و سید جلال حسینی در دربی آتی نوشت، زوجی که تمام ترس پرسپولیسی‌ها از آنها سرعت بالای قائدی و مطهری است، حال باید منتظر ماند و دید یحیی دست روی همین زوج خواهد گذاشت تا نادری یا انصاری را در دفاع وسط به کار خواهد گرفت.

"پیروزی" با عنوان "ما قله قافیم" به کری‌خوانی برای رقیب آبی پرسپولیس قبل از دربی پرداخت و با ارائه آمارهایی از بازی‌های اخیر پرسپولیس به نحوی برد پرسپولیس در دربی را محتمل دانست، پیروزی که رقم خوردن آن گامی مهم برای تکرار قهرمانی‌های پرسپولیس در لیگ برتر است.

"صدای سپاهان" با عنوان "احتمال سرمربیگری مشترک یعنی سلام سپاهان به بحران بزرگ"، احتمال سرمربیگری مشترک قلعه نویی در سپاهان و تیم ملی را یک اتفاق نادرست برای سپاهان و تیم ملی دانست، البته که بعید است باشگاه سپاهان نیز موافق این اتفاق باشد.

"سبز سبزم" با عنوان "از رادولوویچ حمایت کنید تا اوج بگیرد" از درخواست کاپیتان ذوب آهن از هواداران این تیم مبنی بر حمایت از سرمربی جدید این نوشت.

کد خبر 408724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.