گلکسی A۴۱  سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی گلکسی A۴۱ سامسونگ از از سیستم عامل اندروید ۱۰ و قابلیت شارژ سریع بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سامسونگ در سال‌های اخیر گوشی‌هایی با مشخصات نزدیک به هم از سری A و M وارد بازار کرد؛ این محصولات در ابتدا به صورت A۱۰، A۲۰، A۳۰ و ... نامگذاری شد. شرکت سامسونگ به تولید گوشی‌های دیگر با پسوند s و حتی یک شماره بالاتر مانند A۷۱، A۱۱ و A۵۱ نیز ادامه داد. سری میانرده‌های سامسونگ در کنار پردازنده‌های اسنپدراگون و پرازنده اختصاصی خود به نام اگزینوس از پردازنده‌های Helio بهره می‌برند.

گوشی سامسونگ گلکسی A۴۱ با شماره مدل SM-A۴۱۵F نیز به پردازنده Helio P۶۵ مجهز است؛ Helio P۶۵ تراشه قدرتمندی است که از دو هسته Cortex-A۷۵ و ۶ هسته Cortex-A۵۵ بهره می‌برد، اما چون این تراشه از فناوری ساخت ۱۲ نانومتری ساخته شده است، از نظر بهینه بودن نسبت به اگزینوس ۹۶۱۱ که یک تراشه ۱۰ نانومتری است، در سطح پایین‌تری قرار دارد.

این مدل گوشی سامسونگ دارای رم چهار گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی است و از سیستم عامل اندروید ۱۰ استفاده می‌کند. دوربین اصلی محصول جدید ۴۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز ۲۵ مگاپیکسل است. این گوشی از باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع ۱۵ واتی بهره می‌برد؛ این شارژر برای گوشی گلکسی A۴۰ نیز در نظر گرفته شده است.

کد خبر 408705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.