کیهانی: کاندیدایی برای اصلاح طلبان باقی نمانده است

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: فراخوان حزب ندای ایرنیان حاوی پیامی به جامعه است تا بگوید دست اصلاح طلبان برای انتخابات خالی بوده و کاندیدایی برای آنها باقی نمانده است؛ زیرا اکثر کاندیداهای اصلاح طلبان رد یا عدم احراز صلاحیت شده اند.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فراخوان انتخاباتی حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: این فراخوان حاوی پیام به جامعه است تا بگوید دست اصلاح طلبان برای انتخابات خالی بوده و کاندیدایی برای آنها باقی نمانده است؛ زیرا اکثر کاندیداهای اصلاح طلبان رد یا عدم احراز صلاحیت شده‌اند؛ از همین رو حزب ندای ایرانیان برای معرفی کاندیدا در انتخابات مجبور به انتشار این فراخوان شده است.

وی افزود: برخی احزاب برای حضور در عرصه انتخابات مجبور به ائتلاف با افراد بدون رزومه سیاسی و ناشناس هستند و سعی دارند کمترین کرسی را در اختیار جریان تندرو قرار دهند؛ زیرا در بعضی مواقع یک رأی در مجلس می‌تواند سرنوشت کشور را تغییر دهد؛ همانطور که محمدعلی نجفی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با اختلاف یک رأی وزارت را از دست داد.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد: به اعتقاد من در فرآیند انتخابات باید از کاندیداهای شناخته شده حمایت کرد اما تابع نظر اکثریت حزب هستم.

به گزارش ایمنا، حزب ندای ایرانیان روز گذشته طی فراخوانی اعلام کرد ″در راستای شکل گیری اهداف خود برای معرفی جوانان متخصص، پاکدست، خلاق و تحول طلب در عرصه‌های مدیریتی کشور برای اصلاح ساختارهای فرسوده و پیر سالار، قصد معرفی و حمایت از کاندیداهای متولد پس از انقلاب اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد. ″ در ادامه اطلاعیه این حزب آمده است ″بدین وسیله از تمام کاندیداهای تأیید صلاحیت شده که پس از ۲۲ بهمن ۵۷ متولد شده و دارای گرایش‌های اصلاح طلبانه و تحول خواهانه و تخصص در حوزه‌های کاری و علمی هستند و تمایل دارند مورد حمایت حزب قرار گیرند، دعوت می‌شود رزومه علمی، سیاسی، اجتماعی و کاری خود را حداکثر تا ۱۵ بهمن ماه به دفتر حزب ارسال کنند. ″

کد خبر 408703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.