پنچر شدن پیکان به دست بلندقامتان سپاهان

شاگردان محمدی راد در آخرین دیدار خود در دور رفت لیگ برتر والیبال آقایان میهمان تیم مدعی پیکان تهران بودند که با از جان گذشتگی توانستند پیکان را در خانه خودش شکست دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر والیبال آقایان امروز –یکشنبه ۱۳ بهمن ماه- هفته سیزدهم و پایانی دور رفت با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

-خاتم اردکان با نتیجه سه بر صفر مقابل سایپا تهران متحمل شکست شد تا در پایان دور رفت نارنجی پوشان تهرانی با ۲۸ امتیاز در جایگاه سوم و خاتم اردکان نیز با ۳ امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار بگیرند.

-پیام خراسان در سالن مهران مشهد سه بر یک مقابل شهروند اراک مغلوب شد تا در پایان دور رفت شهروند اراک با هشت امتیاز در جایگاه دوازدهم و پیام خراسان نیز با ۱۱ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار بگیرند.

-راهیاب ملل در سالن زاگرس مریوان میزبان شهرداری گنبد بود که راهیابی ها توانستند با نتیجه سه بر صفر در یک دیدار خانگی پیروز شوند. با پایان دور رفت راهیاب ملل با ۱۲ امتیاز در رده هشتم و شهرداری گنبد با ۱۹ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفته‌اند.

-پیکان تهران که میزبان فولاد سپاهان اصفهان بود با نتیجه سه بر دو در خانه مغلوب شاگردان محمدی راد شد تا پیکانی‌ها در پایان دور رفت لیگ برتر والیبال با ۲۹ امتیاز در رده دوم و سپاهان با ۲۷ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرند.

-شهرداری ارومیه میزبان کاله مازندران بود که در نهایت شاگردان عطایی با نتیجه سه بر یک مغلوب شهرداری ارومیه شدند تا در پایان دور رفت لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه با ۲۵ امتیاز در جایگاه پنجم و کاله مازندران با ۲۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار بگیرند.

-تیم والیبال شهداب یزد در سالن شاهدیه این شهر میزبان فولاد سیرجان ایرانیان بود که بازیکنان فولاد سیرجان در نهایت توانستند با نتیجه سه بر یک از سد شهداب یزد در یک دیدار خارج از خانه عبور کنند. در پایان دور رفت لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهداب یزد با ۱۰ امتیاز در جایگاه یازدهم و فولاد سیرجان ایرانیان با ۱۱ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایمنا، تیم والیبال شهرداری ورامین که هفته پیش با کسب عنوان قهرمانی به کار خود در دور رفت پایان داده بود این هفته با قرعه استراحت روبرو شده بود. دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان، از روز چهارشنبه هفته جاری با شش دیدار هفته چهاردهم در شهرهای مشهد، مریوان، تهران، ارومیه، سیرجان و یزد آغاز می‌شود و خاتم اردکان در هفته نخست دور برگشت، استراحت دارد.

کد خبر 408702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.