زنده سوزانی کودک ۱۱ ماهه در بخاری/ سانحه عجیب در فرودگاه اصفهان

زنده سوزانی کودک ۱۱ ماهه در بخاری، اعترافات هولناک خبرنگار قلابی، تجاوز به دختر دانشجو در بالکن و تیراندازی در نزدیکی تفریحگاه ترامپ عناوین مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته خبری یک شنبه_۱۳ بهمن_ می خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کودک ۱۱ ماهه به خاطر گریه‌های زیاد در بخاری کباب شد.

پدر بزرگ بی رحم در روسیه به جرم قتل نوه اش دستگیر و زندانی شد.

بر اساس گزارش پلیس، متهم با همدستی همسرش نوه ۱۱ ماهه خود را به خاطر گریه‌های زیادش زنده زنده در بخاری سوزاند.

سخنگوی پلیس در خصوص این پرونده دردناک عنوان کرد؛ مادر قربانی زمانی که از محل کارش به خانه بازگشت با جسد فرزندش در بخاری رو به رو شد که به طرز بی رحمانه ای جزغاله شده بود.

متهمان پس از دستگیری به جنایت بی رحمانه خود اعتراف کردند و گفتند که پس از گریه‌های بی وقفه قربانی او را خفه کرده و بعد در بخاری انداختند تا بسوزد.

گزارش پزشک قانونی حاکی از آن است که کودک بر اثر جراحات ناشی از سوختگی و قرار گرفتن در معرض گاز مونواکسید کربن جان خود را از دست داده اما قبل از انداختن درون بخاری زنده بوده و نفس می‌کشیده است.

گفتنی است که دو متهم در زندان هستند تا به زودی جلسه دادگاهی شأن برگزار شود.

سانحه عجیب در فرودگاه اصفهان

برخورد خودروی خدمات به هواپیمای کاسپین در فرودگاه اصفهان سانحه آفرید.

برخورد خودروی خدمات شامگاه امروز به هواپیمای کاسپین در فرودگاه اصفهان باعث صدمه و زمینگیر شدن هواپیما شد.

اعترافات هولناک خبرنگار قلابی

فردی به نام امیر که خود را خبرنگار معرفی می‌کرد به دام افتاد و لب به اعتراف گشود.

این فرد خبرنگارنما که از قضا متأهل و دارای فرزند می‌باشد، مدت هاست با ظاهرسازی از طریق چهره‌ای موجه و معرفی خود به عنوان فردی با گرایشات مذهبی و با نام جعلی "امیر"، با شناسایی بانوان کارمند و محجبه به اغفال آنان پرداخته و با دادن وعده ازدواج، از آنها مبالغ مختلفی را تحت عناوینی همچون خرید مایحتاج عروسی و … دریافت و سپس متواری می‌شود. این در حالی است که بسیاری از این بانوان به خاطر حفظ آبروی خود و نگرانی از برملا شدن رابطه شأن نزد خانواده از پیگیری و شکایت از این فرد کلاهبردار خودداری می کرده‌اند.

مدت هاست با ظاهرسازی از طریق چهره‌ای موجه و معرفی خود به عنوان فردی با گرایشات مذهبی و با نام جعلی "امیر"، با شناسایی بانوان کارمند و محجبه به اغفال آنان پرداخته و با دادن وعده ازدواج، از آنها مبالغ مختلفی را تحت عناوینی همچون خرید مایحتاج عروسی و … دریافت و سپس متواری می‌شود. این در حالی است که بسیاری از این بانوان به خاطر حفظ آبروی خود و نگرانی از برملا شدن رابطه شأن نزد خانواده از پیگیری و شکایت از این فرد کلاهبردار خودداری می کرده‌اند.

خوشبختانه طی روزهای گذشته و با شکایت چند تن از مالباختگان، این کلاهبردار خبرنگارنما به دام افتاده و هم اکنون پرونده وی با بیش از ۸ شاکی در دادسرا مفتوح است. این در حالی است که دو تن از بانوانی که قصد شکایت از این فرد را داشتند، با دریافت مبالغی که توسط این فرد از آنان کلاهبرداری شده بود، از ثبت شکایت خود صرف نظر کرده‌اند.

البته شاکیان پرونده تنها محدود به بانوان نمی‌شود و برخی آقایان که در بین آنها نام‌های آشنایی هم به چشم می‌خورد، از این فرد به اتهام کلاهبرداری و تهدید شکایت کرده‌اند.

اجرای حکم شلاق یک گردشگر در ملأ عام

گردشگر جوان که در یک تور گردشگری در طبس اقدام به خوردن مشروبات الکلی کرده بود به ۸۰ ضربه شلاق محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان طبس (خراسان جنوبی) در تشریح پرونده شرب خمر و اعمال خلاف شئونات اسلامی که توسط برخی افراد تور گردشگری رخ داده است گفت: طبق قانون ۲۶۴ و ۲۶۵ مجازات اسلامی ۸۰ ضربه شلاق حدی دارد که برای این پرونده به اجرا درآمد.

حجت الاسلام و المسلمین امیر زارع حسینی ظهر امروز در تشریح پرونده شرب خمر که توسط برخی افراد تور گردشگری رخ داده است گفت: روز جمعه ۱۱ بهمن ۹۸ یک تور گردشگری به شهرستان طبس سفر کرده بود که برخی افراد در آن مرتکب جرم شده و به آن اعتراف کردند.

وی تاکید کرد: شهرستان طبس به خاطر مناظر طبیعی و بکر و نیز وجود آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم علیه السلام مورد توجه گردشگران است که اخیراً نیز وزیر گردشگری در سفر به شهرستان از فضای کم‌نظیر باغ گلشن استقبال کرد و این نیز دغدغه‌های مسئولان شهرستان است که مردم نیز از اقصی نقاط کشور به طبس بیایند و از این ظرفیت‌های الهی استفاده کنند اما در کنار این حضور باید قانون و مقررات جمهوری اسلامی ایران از جمله حجاب و شئونات اسلامی را رعایت کنند و از رفتارهای هنجارشکنانه پرهیز کنند.

این مقام قضائی گفت: متأسفانه در کنار مزایای گردشگری، یکسری آسیب‌هایی نیز وجود دارد که باید اصلاح شود و در این زمینه بیشترین وظیفه بر عهده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور است که باید مدیریت کنند تا مشکلات و ناهنجاری‌ها ایجاد نشود و موجب نگرانی و ناراحتی مؤمنین و متدینین نشود.

تجاوز به دختر دانشجو در بالکن

دانشجو ۱۹ ساله‌ای که در مهمانی شبانه قصد داشت به دختر جوانی در بالکن تجاوز کند، باعث شد تا هر دو نفرشان از طبقه ششم ساختمان به پایین پرتاب شوند.

این دو دانشجو آناستازیا ۱۸ ساله از روسیه و میگوئل ۱۹ ساله از مکزیک بود به دلیل مصرف بیش از حد مشروبات الکلی در ناتعادلی قرار داشتند که این حادقه برایشان رخ داد.

به گفته شاهدان عینی این دو نوجوان پس از افتادن از طبقه ششم به صورت دردناک و فجیعی جان خود را از دست دادند.

این دو نوجوان که در کالج بلربای درس می‌خوانند که مخصوص دانش آموزان خارجی است و در سال حدود ۲۱ هزار پوند هزینه این کالج است به یک میهمانی در یک آپارتمان مجلل در دپت فورد دعوت شده بودند.

همچنین شاهدان اعلام کردند که صدای مهیبی شنیدند، پسری جوانی در حالی که سعی می‌کرد به دختری تجاوز کند باعث پرت شدن دو نفرشان از بالکن شد.

تیراندازی در نزدیکی تفریحگاه ترامپ

در جریان تیراندازی در شهر ساحلی ریوریا و در فاصله چند کیلومتری اقامتگاه رئیس جمهور آمریکا در مارالوگو، دست کم ۲ نفر کشته و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.

پلیس محلی ایالت کالیفرنیا شامگاه دوشنبه از وقوع تیراندازی در شهر ساحلی ریوریا در ایالت فلوریدا خبر داد.

بر اساس اعلام سازمان امداد و نجات ریوریا، چند نفر در این تیراندازی مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند.

اسپوتنیک گزارش داد که در این حادثه تیراندازی که نزدیک کلیسای کاتولیک «سنت فرانسیس» روی داده دست کم ۲ نفر کشته و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.

شاهدان عینی تصاویری را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد پلیس اطراف محل وقوع تیراندازی را مسدود کرده و خودروهای امداد در حال رفتن به محل حادثه هستند.

این تیراندازی تنها در فاصله چند مایلی «مارالوگو» تفریحگاه ترامپ در ایالت فلوریدا روی داده است.

روز گذشته نیز یک حادثه تیراندازی دیگر در این منطقه روی داد که طی آن یک نفر کشته شد.

در حال حاضر ترامپ در محل اقامتگاه خود در مارالوگو حضور دارد و در پیامی در توئیتر اعلام کرد که در حال انجام بازی گلف در محل اقامتگاه خود است.

کد خبر 408689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.