توصیه فرزانه فصیحی برای بانوان دونده

بانوی دونده اصفهانی گفت: پتانسیل بالای دو و میدانی کشور به خصوص در بخش بانوان توجه ویژه ای را می‌طلبد. بانوان دو و میدانی‌کار فقط کافی است خود باوری داشته باشند و به خود اعتماد کنند.

فرزانه فصیحی در گفت و گو با ایمنا، اظهار کرد: توانستم رکورد ملی ورودی قهرمانی جهان در ماده شصت متر را در این مدت دو بار جابه جا کنم. رکوردم هفت ثانیه و ۲۹ صدم ثانیه در ماده شصت متر که در حال حاضر در رنک یک آسیا قرار گرفته است. جایگاه امروزم را مدیون افرادی هستم که همیشه یار و یاور من بوده اند.

وی با اشاره به تعویق مسابقات دو و میدانی داخل سالن چین به دلیل شیوع بیماری کرونا، ادامه داد: با توجه به اینکه یک سال دیگر می‌توانم در کنار تمریناتم برای هدف‌های بزرگ‌تر برنامه ریزی کنم، مطمئناً تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا در مسابقات پیش رو بهترین نتیجه را کسب کنم.

فصیحی با اشاره به وجود پتانسیل بالای دو و میدانی در کشور، گفت: پتانسیل بالای دو و میدانی کشور به خصوص در بخش بانوان توجه ویژه ای را می‌طلبد. بانوان دو و میدانی‌کار فقط کافی است خودباوری داشته باشند و به خود اعتماد کنند.

وی با اشاره به شکستن رکورد ملی در مسابقات صربستان، تصریح کرد: تمریناتم با مسعود رحمانی در اصفهان انجام می‌شد پس از آن تمرینات منظم و منسجمی را به مدت سه ماه در صربستان داشتم. ۸ مسابقه در صربستان انجام دادم که در نهایت در دو مسابقه توانستم رکورد ملی را جابجا کنم.

بیشتر بخوانید:

امیدوارم در آینده صدها فرزانه فصیحی داشته باشیم

کد خبر 408684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.