امیدوارم روزهای خوبی را در دو و میدانی ببینیم

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: به خاطر ورود باشگاه سپاهان به عرصه‌ی دوومیدانی ممنونم و امیدوارم روز های خوبی را در دو و میدانی ببینیم.

محمدرضا برکت در گفت و گو با ایمنا، اظهار کرد: هیئت دو و میدانی استان اصفهان کار خاصی برای فصیحی انجام نداده است و اگر هم کاری انجام شده است حداقل وظیفه هیئت دو و میدانی در این رابطه بوده است.

وی ادامه داد: روزی فرزانه فصیحی به دفترم آمد و به ادامه ندادن رشته دو میدانی سخن می‌گفت؛ به وی گفتم تو مسیرت را ادامه بده و من نیز در این راه از هیچ کمکی برای موفقیتت خودداری نخواهم کرد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان با تاکید بر اینکه امیدوارم موفقیت فصیحی نقطه‌ی سرآغازی برای ورزش دو و میدانی ایران و به خصوص ورزش استان اصفهان باشد، تصریح کرد: طی یک سال گذشته شاهد اتفاقات بسیار خوبی برای ورزش دو و میدانی بوده ایم؛ مسابقات، همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی را در برنامه داشته ایم. جا دارد که از حمیدرضا عظیمیان، مدیر کارخانه فولاد مبارکه و مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان به خاطر ورود باشگاه سپاهان به عرصه‌ی دوومیدانی ممنونم و امیدوارم روزهای خوبی را در دو و میدانی ببینیم.

کد خبر 408677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.