گل جهانبخش به چلسی، نامزد بهترین گل ماه لیگ جزیره شد

گل علیرضا جهانبخش در اولین روز سال نو میلادی برابر چلسی، نامزد بهترین گل ژانویه لیگ برتر انگلیس شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وب سایت رسمی لیگ جزیره به تازگی نام ۸ گل را نامزد انتخاب برای بهترین گل این ماه مسابقات اعلام کرد و که برگردان زیبای علیرضا جهانبخش لژیونر ایرانی شاغل در برایتون نیز در بین این اسامی بود. جهانبخش پس از یک فصل و نیم ناامید کننده در جمع آبی و سفیدپوشان بندر برایتون، بالاخره به طلسم گل نزدن‌اش در جزیره پایان داد و در دو مسابقه موفق به گلزنی شد. او در دیدار برابر چلسی و در دقایق پایانی توانست روی کرنر ارسالی هم تیمی‌هایش و دفع ناقص مدافعان چلسی، ضربه قریچی برگردان زیبایی را روانه دروازه آریسابالاگا بکند تا برایتون را از یک شکست خانگی فراری دهد.

حالا طبق روال هرماه و آن‌چه انتظار می‌رفت، گل ملی‌پوش ایرانی نامزد بهترین گل ماه شده‌است. گل جیمز مادیسون و همزه چادهوری از لسترسیتی برابر نیوکاسل، سباستین هال از وستهام در دیدار با بورنموث، ریچارلیسون از اورتون مقابل برایتون، ناتان ردموند از ساوتهمپتون درمصاف با کریستال‌پالاس، جی رودریگس از برنلی در مسابقه با منچستریونایتد و رائول خیمنس اولورهمپتون مقابل لیورپول هفت گل دیگری است که در کنار گل جهانبخش نامزد بهترین گل ژانویه شده‌اند.

بهترین گل ماه ژانویه، هفته دیگر و براساس رأی کاربران سایت رسمی مسابقات انتخاب و اعلام می‌شود. کاربران برای رأی‌دادن تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران فرصت دارند و باید به وبسایت زیر مراجعه کنند:

برای رأی دادن به علیرضا جهانبخش می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 408675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.