اجرای تبلیغات در ۵ درصد تاکسی‌های اصفهان

اعضای شورای شهر اصفهان لایحه پیشنهادی نرخ‌های تبلیعات در سقف و داخل تاکسی‌های اصفهان را به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان لایحه‌ای مطرح شد که بر اساس آن به‌طور پایلوت و در نقاط مختلف شهر، سازمان تاکسیرانی می‌تواند برای اجرای تبلیغات در سقف و داخل تاکسی‌های شهری از این خودروها استفاده کند.

کلیات لایحه به تصویب دو کمیسیون فرهنگی و ورزشی و نیز کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای شهر رسیده بود و در جلسه علنی شورا، اعضای حاضر بر نقش نظارتی کمیته تبلیغات شهری درخصوص ماهیت این تبلیغات به‌ویژه در رابطه با تبلیغاتی که با سلامت و بهداشت شهروندان سروکار داشته یا ممکن است سیما و منظر شهری را خدشه‌دار کند، تاکید کردند.

همچنین مقرر شد شرکت مجری این طرح، مجوز اداره ارشاد را داشته باشد تا با این واگذاری شهرداری وارد حاکمیت اداره ارشاد در زمینه تبلیغات نشود.

قیمت ماهانه کارشناسی شده این تبلیغات در تاکسی‌های زرد اصفهان ۴۰ هزار تومان برای فضای داخلی و ۳۰۰ هزار تومان برای فصای خارجی تعیین شده است.

این طرح قرار است در پنج درصد از ۹ هزار تاکسی زرد موجود در اصفهان به‌طور پایلوت و به مدت شش ماه انجام شود؛ در صورت موفقیت طرح، برای جلوگیری از رانت‌هایی که ممکن است در این خصوص ایجاد شود، مدت قراردادها بیشتر از دو سال نخواهد بود.

تاکسی‌های حاضر در مرحله پایلوت طرح از طریق فراخوان توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان انتخاب می‌شوند که شورای شهر تاکید کرد مواردی که در فراخوان قید خواهد شد باید با هماهنگی کمیته تبلیغات باشد.

کد خبر 408670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.