افتتاح ۱۰۸ واحد مسکن مددجویان اصفهانی در دهه فجر

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۱۰۸ خانوار نیازمند اصفهانی در دهه فجر با کمک کمیته امداد استان اصفهان صاحب مسکن می‌شوند و کلنگ ساخت ۶۰ واحد دیگر نیز در این ایام به زمین خواهد خورد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیش از ۱۰۵ هزار خانوار نیازمند از خدمات متنوع کمیته امداد در استان اصفهان بهره‌مند هستند.

وی خدمات مسکن به مددجویان را از اساسی‌ترین خدمات این نهاد، دانست و افزود: ۱۰۸ خانوار نیازمند اصفهانی در دهه فجر امسال با کمک این نهاد صاحب مسکن می‌شوند و کلنگ ساخت ۶۰ واحد دیگر نیز در این ایام به زمین خواهد خورد.

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان، تصریح کرد: علاوه بر واحدهایی که در دهه فجر افتتاح و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرند، ۴۳۶ واحد دیگر نیز با همکاری کمیته امداد و خیران در سال جاری خریداری، احداث و یا تکمیل شده و در اختیار واجدین شرایط قرار گرفته است.

زارع توانمندسازی مددجویان را از اصول اساسی فعالیت این نهاد دانست و گفت: جهت‌گیری کلیه خدمات ارائه شده در صورت امکان به نحوی است که خانوار تحت حمایت به سمت توانمند شدن و استقلال مالی حرکت کند و تأمین مسکن مناسب به ویژه در شهرهای بزرگ نقش مهمی در فراهم شدن بستر تحقق این هدف مهم دارد.

کد خبر 408664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.