انحصارطلبی‌ها کشور را به ناکجاآباد می‌برد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همانطور که نگاه به بیرون از مرزها و نگاه به بیگانه و افتادن به دام بیگانگان خیانت به این مملکت است، انحصارطلبی‌ها و خودمحوری‌ها، نظام را به ناکجاآباد می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک آغاز دهه فجر اظهار کرد: رژیم گذشته اشتباهاتی داشت که موجب قیام مردم و سقوط این نظام شد که پس از این سقوط در هر انقلابی هر گروهی اهداف خود را پیگیری کرده و در آن روزها که بوی پیروزی انقلاب به مشام می‌رسید گروه‌ها بر رژیم بعدی نامی می‌گذاشتند.

وی افزود: رهبر فقید انقلاب که مورد قبول عامه مردم بودند اعلام کردند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر؛ بدین منوال شکل نظام بر مبنای جمهوریت و محتوای آن بر اساس اسلامیت تعیین و به رأی مردم گذاشته شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: این تأکید بنیانگذار جمهوری اسلامی برخواسته از خواست دینی مردم و حاصل شعار جامع، کامل و مانع استقلال، آزادی جمهوری اسلامی بود که در قانون اساسی نیز جای گرفت تا این اصول به هیچ وجه خدشه‌دار نشود.

وی ادامه داد: براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هیچ فرد یا گروه یا مقامی حق ندارد به نام استفاده از آزادی، به استقلال سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و تمامیت ارضی ایران کمترین خدشه را وارد کند و هیچ مقامی حق ندارد به نام حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور آزادی‌های مشروع را هر چند با وضع قوانین و مقررات سلب نماید.

شریعتی‌نیا با اشاره به اینکه برای این انقلاب و نظام زحمت‌ها کشیده شده، خون‌ها ریخته شده، مردان و زنان ایثارگری شکنجه شدند و مادران و پدران و خانواده شهدا خون دل‌ها خورده‌اند، خاطرنشان کرد: مبادا دانسته یا ندانسته چوب حراج بر آبروی این نظام مردمی بزنیم، خانواده شهدا را از خود نا امید کنیم، دل فرزندان این مرز و بوم را بلرزانیم، از وجه جمهوریت این نظام کم کنیم و به اسلامیت این نظام عزیز چوب حراج بزنیم.

وی با تاکید بر اینکه سلیقه‌های شخصی، گروهی، سیاسی و محفلی باید برمبنای اسلام باشد، اضافه کرد: با توجه به ردصلاحیت‌های تعدادی از شایستگان در انتخابات آینده و فرصت باقی مانده برای تجدیدنظر درخواست دارم همانطور که نگاه به بیرون از مرزها و نگاه به بیگانه و افتادن به دام بیگانگان خیانت به این مملکت است، انحصارطلبی‌ها و خودمحوری‌ها، نظام را به ناکجاآباد می‌برد.

کد خبر 408652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.