حاتمی: رابطه نیروهای مسلح و ملت ایران عمیق است

وزیر دفاع در نشست مشترک با فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولین استانی سیستان و بلوچستان در چابهار موضوع کمک رسانی به مناطق سیل زده توسط نیروهای مسلح را بررسی کرد.

به گزارش ایمنا، امیر سرتیپ حاتمی در نشست مشترک با فرماندهان نیروهای مسلح و مسئولین استانی سیستان و بلوچستان در چابهار با موضوع کمک رسانی به مناطق سیل زده توسط نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح در حوادث گوناگون از جمله جریان سیل شیراز، استان گلستان، خوزستان و زلزله سرپل ذهاب با بسیج و پای کار آوردن ظرفیت‌های انسانی و تجهیزاتی خود، عشق و ارادت قلبی خود را به مردم بزرگ ایران اسلامی هویدا ساختند، اظهار کرد: تصاویر جانفشانی نیروهای مسلح برای حفظ آرامش و امنیت مردم حادثه دیده نشان داد رابطه عمیقی بین نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران اسلامی برقرار است و مردم عزیز ایران اسلامی نیروهای مسلح را تکیه گاه امن خود می‌دانند و نیروهای مسلح در جریان سیل سیستان و بلوچستان بار دیگر نشان داد همچون دوران دفاع مقدس و سایر صحنه‌های سرنوشت ساز خود را فدایی ملت می‌داند.

وی افزود: وجه تمایز قدرت در جمهوری اسلامی ایران اسلامی نسبت به سایر کشورهای جهان، عمق راهبردی نیروهای مسلح که همانا پشتوانه مردمی و اتکا به قدرت و حمایت مردمی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: هر چند کشور ایران به برکت انقلاب اسلامی به لحاظ تجهیزات دفاعی و نظامی به خودکفایی و خود اتکایی رسیده است؛ لیکن تکیه گاه اصلی، قدرت و اقتدار مردمی است که نظام جمهوری اسلامی را در دنیا بی نظیر ساخته است.

حاتمی تصریح کرد: امروز رابطه نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران یک رابطه عمیق، نهادینه شده و صمیمی است و مردم عزیز ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که قدر و منزلت رزمندگان امنیت آفرین و مدافع وطن را به خوبی و شایستگی می‌دانند.

وی با بیان اینکه دشمن با تحریم‌های ظالمانه و ممانعت از سرمایه گذاری خارجی در کشور، آسایش و رفاه ملت بزرگ ایران را هدف گرفته است افزود: آنها با این حربه به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستند که بی تردید هرگز به خواسته شیطانی خود نخواهند رسید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان این نشست با تقدیر از نیروهای مسلح مستقر در سیستان و بلوچستان اعم از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، بسیج مستضعفین، مرزبانی و همه مسئولین محلی که با همدلی و هماهنگی کامل از ساعات اولیه وقوع سیل به کمک مردم شتافتند گفت: این سطح از امداد رسانی و خدمات رسانی به مردم عزیز، نشانگر میزان آمادگی تاکتیکی نیروهای مسلح در مواقع بروز بحران است و در واقع بیانگر پای کار بودن، آماده بودن و قدرت تحرک نیروهای مسلح در همه عرصه‌ها دفاعی است که موجب کوری چشم دشمنان نظام اسلامی شده است.

منبع: ایلنا

کد خبر 408641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.