امیدوارم در آینده صدها فرزانه فصیحی داشته باشیم

مراسم استقبال از فرزانه فصیحی ورزشکار دو و میدانی اصفهانی با حضور مسئولین ورزش استان اصفهان امروز یکشنبه -۱۳ بهمن ماه- در محل سرای ورزشکاران برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز یکشنبه _۱۳ بهمن ماه _ مراسم استقبال از فرزانه فصیحی، دونده اصفهانی به مناسبت کسب امتیاز ورودی مسابقات داخل سالن برای نخستین بار توسط یک بانوی ایرانی از ساعت ۱۳ در محل سرای ورزشکاران اصفهان با حضور محمدرضا برکت، رئیس هیئت دو و میدانی و محمد سلطان حسینی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار گردید.

فصیحی هیچگاه مطالبه شخصی نداشته است

محمد سلطان حسینی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک رکورد شکنی خانم فصیحی و تشکر از محمد رضا برکت رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان در حاشیه مراسم تجلیل از فرزانه فصیحی، اظهار کرد: برکت یکی از با سابقه ترین مدیران شهری اصفهان است و تمام برنامه ریزی ها را انجام داد تا امروز از یک قهرمان تجلیل شود.

وی با بیان اینکه دیروز حدود ۵۰ میلیون تومان از حساب هیئت دو و میدانی پول برداشت شده است، افزود: این پول به خاطر بدهی‌های گذشته از حساب هیئت دو و میدانی برداشت شده که بدلیل اهمال کاری برخی از افراد صورت گرفته است.

وی با تشکر از مدیریت خوب برکت بر هیئت دو و میدانی استان اصفهان، ادامه کرد: سالن سرپوشیده شده دو و میدانی با حضور برکت افتتاح خواهد شد و این راه اندازی ده‌ها رقیب برای خانم فصیحی پرورش خواهند یافت.

سلطان حسینی تصریح کرد: امیدوارم در آینده صدها فرزانه فصیحی داشته باشیم که با مدیریت برکت این امر دور از دسترس نخواهد بود. سال گذشته ۳۷۲۲ مدال آسیایی و بین المللی در استان اصفهان داشته ایم و این یعنی ما در یک شهر قهرمان پور حضور داریم.

وی ادامه داد: فصیحی از قهرمانانی است که هر موقع به دفتر من آمده مطالبه شخصی نداشته است. فکر می‌کنم امسال ۱۰ میلیون تومان بودجه به هیئت دو و میدانی ندادیم، اما کارهای بسیار ارزشمندی را در هیئت دو میدانی شاهد هستیم.

حضور مدیران شهری در عرصه‌های دیگر سخت است

محمدرضا برکت، رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان با تقدیر از خانواده فصیحی، اظهار کرد: من از قبل به مدیر کل ارادت خاصی داشتم و عرصه مدیریت شهری خودش مشکلات زیادی دارد و ورود به عرصه دیگری برای مدیران شهری بدلیل مشغله کاری سخت است و بنا به دستور مدیر کل به رشته دو و میدانی وارد شدم.

وی ادامه داد: حضور یکساله دوستان در هیئت دو و میدانی باعث شد تا گوشه‌ای از اهدافمان را محقق کنیم. دو و میدانی اصفهان در آینده شاهد روزهای بهتری خواهد بود. من در این ورزش مهمان هستم و ورزشکاران، پیشکسوتان و مربیان هستند که در این ورزش ماندگارند. امیدوارم با حمایت‌های سلطان حسینی شاهد اتفاق‌های خوبی در دو و میدانی باشیم.

به گزارش ایمنا، ۲۰ میلیون تومان از طرف اداره کل ورزش و جوانان و هیئت دو و میدانی استان اصفهان به فرزانه فصیحی ملی پوش اصفهانی دو و میدانی اهدا شد.

بیشتر بخوانید:

قاسمی و فصیحی به تیم ملی دعوت شدند

کد خبر 408635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.