برگزاری ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در ۱۹ فرهنگسرای

معاون شهردار مشهد از اجرای برنامه های مختلف از جمله نمایش فیلم، برپایی نمایشگاه عکس و اجرای سرود در ۱۹ فرهنگسرای شهرداری در ایام دهه مبارک فجر خبرداد.

به گزارش ایمنا، محسن مصحفی در این خصوص گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده برنامه‌ها ی متنوعی در ۱۹ فرهنگسرای شهرداری به مناسبت ایام دهه مبارک چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس ویژه برنامه «جشن انقلاب» و نمایشگاه «عکس انقلاب» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در تمامی فرهنگسراهای شهر و سینمای انقلاب ویژه اکران فیلم‌های مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی در فرهنگسرای غدیر و انقلاب اجرا خواهد شد.

معاون شهردار مشهد با اشاره به برگزاری شب شعر انقلاب اضافه کرد: از ۱۲ بهمن تا ۲۱ بهمن به مدت ۹ شب ویژه برنامه شب شعر انقلاب در فرهنگسراهای غدیر و انقلاب، انتظار و بهشت با حضور شاعران برجسته برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۹ بهمن ویژه برنامه با محوریت بزرگداشت شخصیت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در معراج شهدا برگزار می‌شود.

مصحفی ادامه داد: یکی دیگر از ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر زنگ انقلاب است که از ۱۶ بهمن تا ۲۱ بهمن ماه در مدارس با تاکید بر مدارس حاشیه شهر، با مشارکت فرهنگسراهای انقلاب، خانواده، انتظار، رسانه، غدیر، بهرمان، حجاب، قرآن و عترت، کودک و آینده و فرهنگسرای الهیه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی مناطق مختلف شهرداری مشهد اظهارکرد: به همت اداره‌های فرهنگی مناطق، برنامه‌هایی با موضوعات متنوع اجرا می‌شود که از جمله می‌توان به تشکیل پاتوق‌های اجرای سرود، نمایش‌های خیابانی، برنامه شکوفه‌های انقلاب و تشکیل ایستگاه‌های نقاشی کودکان اشاره کرد.

معاون شهردار مشهد گفت: در کنار این برنامه‌ها امشب ۱۲ بهمن و ۲۲ بهمن در میدان شهدا، جانباز، امام حسین (ع)، آزادی، پل فجر و پایانه امام رضا (ع) مراسم نورافشانی اجرا خواهد شد.

کد خبر 408632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.