۶ پروژه عمرانی شهرداری آستارا در دهه فجر افتتاح می‌شود

شهردار بندر آستارا گفت : همزمان با ایام دهه مبارک فجر، شش پروژه عمرانی و خدماتی در این شهر بهره‌برداری می‌شود.

جواد معیتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری آستارا در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان شش پروژه در دست افتتاح دارد که با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد و سیصد میلیون ریال در ایام دهه مبارک فجر بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: بهره‌برداری از طرح بازگشایی و احداث خیابان شهید پیشه گر، حد فاصل پل ولیعصر (عج) تا پل فارابی شامل تملک، آزادسازی و تعریض مسیر خیابان و زیرسازی و آسفالت خیابان و همچنین بهسازی، نوسازی و زیباسازی نرده‌های پل فارابی و کفسازی پیاده روهای طرفین، شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی کوی دانش، خیابان ۲۴ متری فرهنگیان، خیابان رسالت، کوچه نوزدهم شهید رستمیان، احداث کانال به صورت جوی جدول به طول یک‌هزار و ۵۵۰ متر و احداث کانال بتنی با پوشش فلزی به طول ۲۰۰ متر از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری است، که همزمان با دهه فجر افتتاح می‌شود.

شهردار آستارا ادامه داد: طرح دیواره حفاظتی رودخانه مرداب ضلع شمال غربی پل مرداب احداث دیواره با سنگ مالون و تثبیت حاشیه رودخانه در راستای تعریض و آزادسازی مسیر خیابان واقع در حریم رودخانه مرداب و همچنین پیاده‌روسازی و کف‌سازی معابر سطح شهر در کوی دانش، خیابان جمهوری، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان فارابی و سایر معابر سطح شهر در مجموع به مساحت پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع از دیگر پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح شهرداری در ایام دهه فجر است.

معیتی گفت: آسفالت معابر خیابان شهید رجایی و انشعابات آن به مساحت حدود ۱۴ هزار مترمربع از دیگر پروژه های عمرانی آماده افتتاح شهرداری آستارا است.

وی افزود: میدان جدید در تقاطع بلوار معاد و خیابان شهید رستمیان آستارا با حضور مسئولان شهرستان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار آستارا اضافه کرد: اصلاح رفیوژ وسط بلوار معاد و همچنین بازسازی و بهسازی شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی و تامین روشنایی و زیباسازی محل از دیگر اقدامات عمرانی انجام شده توسط شهرداری آستارا در این میدان جدید است.

به گزارش ایمنا، شهر گردش پذیر بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 408611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.