ساخت مینی سریال "محرمانه در باران" در مرکز سیمای اصفهان‎

مینی سریال "محرمانه در باران" به کارگردانی احسان سلطانیان در مرکز سیمای اصفهان تولید شده و ۱۹ بهمن ماه آماده پخش خواهد بود.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز اصفهان، مینی سریال "محرمانه در باران" به نویسندگی و کارگردانی احسان سلطانیان در مرکز اصفهان تولید شده است و از معدود فیلم‌های ایران در ژانر "نوآر "است و داستانی عاشقانه و حادثه‌ای را در چهل و دو سال پیش روایت می‌کند. از ویژگی‌های جذاب این فیلم داستانی، تلفیق قواعد ژانر نوآر با ویژگی فولکوریک ایران و به ویژه ایل قشقایی است و علاوه بر پخش از شبکه استانی اصفهان، ۱۹ بهمن امسال ساعت ۲۱ از شبکه شما پخش خواهد شد.

"محرمانه در باران" روایتگر داستانی است عاشقانه، احمد مفخم معروف به شیرمرد یک معلم عشایری در سیاه چادرهای ایل قشقایی است که سال‌ها در حال مبارزه سیاسی بوده است که توسط ساواک دستگیر می‌شود و مأمور انتقال شیرمرد به تهران یکی از نیروهای ژاندارمری سمیرم است که سال‌ها قبل شاگرد شیرمرد در سیاه چادرها بوده است و حالا او بر سر دو راهی عشق و معرفت قرار می‌گیرد.

این فیلم به تهیه کنندگی احسان سلطانیان تولید شده است و دیگر عوامل آن عبارتند از: مدیرفیلمبرداری مجید محسنی، مدیر تولید مجید نعمت الهی، تدوین مهدی دهقان، صدابردار سعید بهرامی، گریم نفیسه علیزاده، طراح صحنه مسعود جزایری، طراح لباس مهناز شکوه فر، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان هادی مسعودی، دستیار اول فیلمبردار محسن شکرالهی، مدیر تدارکات حمید تربتیان، مدیر جلوه‌های ویژه میدانی حمید رسولیان، منشی صحنه جیران جناب، عکاس فروغ سلطانیان و بازیگری مهران هادی، حسن جویره، امین زارع، بی ژن افشار، شهاب غزالی، جهانگیر نکویی، مهرداد فرید، شهره موسوی، حجت اله نجف پور، هادی مسعودی، رؤیا زیرک قشقایی، محمد قربانی، ابراهیم رحمانی، علی عابدی و مونا کرمی.

کد خبر 408598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.