نواخته شدن زنگ انقلاب با حضور جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان، گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر زنگ انقلاب با حضور اعضای جوانان جمعیت هلال احمر اصفهان در مدرسه دخترانه نمونه خرم نواخته شد.

به گزارش ایمنا به نقل از جمعیت هلال احمر اصفهان، شهریار انصاری، با اشاره به اینکه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و علی الخصوص شهدای امدادگر و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: این ایام نماد وحدت، مقاومت و ایثار مردم بصیر ایران اسلامی و فرصتی است تا جوانان و بویژه دانش آموزان که آینده سازان این مرز و بوم هستند با آرمان‌های انقلاب بیشتر آشنا شوند و بدانند که انقلاب شکوهمند اسلامی چه فراز و نشیب‌هایی را پشت سر نهاده تا توانسته به این مهم نائل بیاید.

وی با تاکید بر این که دانش آموزان سرمایه‌های ملی کشوراند، گفت: باید با توجه ویژه تاریخ انقلاب اسلامی برای آنان تبیین شود تا زمینه توسعه تحصیلی و رشد آنان در جامعه با اهداف و برنامه‌های انقلابی فراهم شود.

رئیس جمعیت هلال احمرشهرستان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه زنگ انقلاب زنگ بیداری، هوشیاری، مقاومت، استکبارستیزی، عزت و سربلندی برای ملت ایران و دیگر ملت‌های آزاده و مسلمان است، تصریح کرد: دهه مبارک فجر تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان صفحه‌های زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‌انداز کرد.

انصاری با اشاره به قدمت نزدیک به یک قرن فعالیت‌های عام المنفعه، بشردوستانه و امدادی این جمعیت، اظهار کرد: این فعالیت‌ها مبتنی بر اصول اساسی و اهداف والای جمعیت است که بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس تبلور یافت.

کد خبر 408593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.