توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از آنفلوآنزا در تابلوهای شهروندی

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: دوره جدید گالری شهری شامل پنج طرح پیرامون بیماری آنفلوانزا است که روی ۳۰۰ تابلو شهری به مدت دو هفته در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به این که در فصل زمستان آمار افراد مبتلا به ویروس آنفلوانزا افزایش می‌یابد، دوره جدید گالری شهری شامل پنج طرح پیرامون این بیماری است.

وی گفت: طرح‌های جدید به مدت دو هفته میهمان تابلوهای تبلیغات شهری خواهد بود، ادامه داد و به مردم مواردی که باید شهروندان رعایت کنند تا دچار بیماری آنفلوانزا نشوند را آموزش می‌دهد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در پنج طرح جدید تابلوهای شهروندی مواردی همچون دستمال استفاده شده را در محیط رها نکنیم، هنگام عطسه و سرفه دهان خود را بپوشانیم، هنگام بیماری در اماکن عمومی حاضر نشویم، مرتب دست‌ها را بشوییم و هنگام بیماری از دست و روبوسی پرهیز کنیم به شهروندان گوشزد شده است.

وی تبلیغات شهری را از جمله فعالیت‌های مستمر اداره توسعه فرهنگ شهروندی دانست و خاطرنشان کرد: این تبلیغات هر دو هفته یک بار با موضوعات شهروندی در حوزه مدیریت شهری روی ۳۰۰ تابلوی تبلیغی شهر نصب می‌شود.

رضایی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می‌توانند با شماره ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس گرفته یا به وبسایت shahrvandi-isf.ir مراجعه کنند.

کد خبر 408592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.