دربی نفتی‌ها/ کار سخت ذوب آهن مقابل شیمیدر

ذوب‌آهن اصفهان، اکسون تهران، شهرداری بندرعباس سه تیم ۳۱ امتیازی لیگ به ترتیب با شیمیدر قم، رعد پدافند هوایی و مس کرمان دیدار خواهند کرد، همچنین در مهم‌ترین بازی هفته، پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندرامام به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و چهارم لیگ برتر بسکتبال کشور با برگزاری هفت دیدار فردا (دوشنبه) دنبال خواهد شد. در اولین بازی هفته ذوب‌آهن در اصفهان میزبان شیمیدر قم است و کار سختی در برابر تیم ششم جدول خواهد داشت. ذوب آهن اکنون ۳۱ امتیاز از ۲۳ بازی دارد و باید با شیمیدر ۳۷ امتیازی رقابت کند؛ این در حالی است که سبزپوشان نصف جهان برای حضور در پلی آف با دو تیم اکسون تهران و شهرداری بندرعباس رقابتی سخت دارد.

اکسون تیم رده هشتمی جدول که با ۳۱ امتیاز از ۲۱ بازی در این رده قرار دارد، این هفته به شهرکرد خواهد رفت تا برابر رعد پدافند هوایی رقابت کند. اگرچه برای اکسون این یک بازی ساده به نظر می‌رسد، اما شهرکردی‌ها برای حفظ جایگاه یازدهمی و حضور در لیگ برتر سال آینده نیاز به پیروزی در این بازی دارند.

شهرداری بندرعباس دیگر تیم ۳۱ امتیازی که تاکنون ۲۲ بازی در لیگ انجام داده در این هفته مقابل صنعت مس کرمان رقابت خواهد کرد. مس با ۲۶ امتیاز در رده سیزدهم لیگ ۱۴ تیمی بسکتبال قرار دارد.

دو تیم نفتی لیگ یعنی پالایش نفت آبادان و پتروشمی بندرامام جذاب ترین رقابت این هفته لیگ برتر را برگزار خواهند کرد. دو تیم ۴۱ امتیازی هستند و نزدیک‌ترین رقیب به شهرداری گرگان محسوب می‌شوند و ابن بازی در آبادان یکی از فینال‌های محتمل در مرحله آخر پلی آف خواهد بود.

برنامه بازی‌های هفته ییست و چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:

ذوب‌آهن اصفهان - شیمیدر قم

شهرداری گرگان - توفارقان آذرشهر

رعد پدافند هوایی شهرکرد - اکسون تهران

شهرداری بندر عباس - صنعت مس کرمان

آویژه صنعت پارسا مشهد - شورا و شهرداری قزوین

پالایش نفت آبادان - پتروشیمی بندر امام

نیروی زمینی تهران - مهرام تهران

*همه دیدارها رأس ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

کد خبر 408581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.