۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
بازاریابی در صنعت گردشگری

همایش بازاریابی آنلاین در صنعت گردشگری توسط خانه جوان سه شنبه ۱۵ بهمن در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار می‌شود.

فاطمه اکبرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری برنامه بازاریابی آنلاین در صنعت گردشگری، اظهار کرد: این همایش را برای چهار دسته از مخاطبان برگزار می‌کنیم، دسته اول صاحبان خانه‌های قابل اجاره هستند، این افراد خانه‌هایی دارند که می‌خواهند در سایت آن‌ها را ثبت نام و برای آن تولید محتوا کنند تا مسافران و گردشگرانی که در ایام مختلف سال به اصفهان سفر می‌کنند جذب خانه آنها شوند.

مسئول خانه جوان ادامه داد: دسته دوم مخاطبان این همایش بازاریابان علاقمند حوزه گردشگری هستند که این دسته خانه‌هایی را می‌شناسند و می‌توانند آن‌ها را معرفی کنند.

وی افزود: مشاورین املاک دسته سوم هستند که  مردم هر سال خانه‌های زیادی را به آن‌ها معرفی می‌کنند تا برای ایام تعطیلات اجاره دهند؛ آن‌ها می‌توانند این خانه‌ها را در سایت معرفی کنند.

اکبرزاده با بیان این که در نهایت برگزاری این همایش برای کسانی که می‌خواهند به اصفهان سفر کنند مفید خواهد بود، گفت: دیدگاه ما این است که تمام مناطق شهر اصفهان را برای شناساندن به گردشگران و جذب آن‌ها دسته بندی کنیم و نوعی عدالت توزیعی برای مسافران داشته باشیم و ورود همه مناطق شهرداری به این همایش به اشاعه فرهنگ گردشگری در کل شهر کمک می‌کند.

مسئول خانه جوان خاطرنشان کرد: این همایش را با عنوان بازاریابی در صنعت گردشگری برگزار کردیم و فکر می‌کنیم برگزاری این رویدادها در اصفهان به ارتقای اقتصاد این شهر کمک می‌کند.

کد خبر 408579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.