چرا برنامه شایسته‌ای برای بزرگداشت فردوسی در اصفهان برگزار نشد؟

رئیس کمیسیون نظارت و پایش شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از برگزار نشدن مراسم در شان حکیم فردوسی در اصفهان گفت: ضروری است در برنامه‌های فرهنگی اصفهان تغییرات بنیادین صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در بخش تذکرات یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در هفته گذشته روز بزرگداشت شاعر نامی کشور ابوالقاسم فردوسی را داشتیم این در حالی بود که کمتر مراسمی را برای بزرگداشت وی در شهر اصفهان برگزار شد.

وی با بیان این که تخصیص اعتبارات فرهنگی در شهرداری اصفهان شرایط خوبی دارد و انتظار داریم در قالب اجرای برنامه‌های خوب و پر محتوا هزینه شود، اضافه کرد: در دنیا رسم است که اعتبارات فرهنگی را بر اساس تعداد مخاطبان تخصیص دهند و ضروری است که این امر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت شورای شهر اصفهان تاکید کرد: باید در شهر اصفهان برنامه‌هایی تدوین شود که مخاطب خوب و ویژه داشته باشد و تغییرات اساسی و بنیادین در این زمینه لازم است.

وی همچنین به افزایش حجم ترافیک در هسته مرکزی شهر اصفهان به دلیل نزدیک شدن ایام نوروز اشاره و گفت: در ساماندهی این مورد شهرداری آنچه در توان داشته بکار گرفته و انتظار می‌رود نیروی انتظامی به ویژه پلیس راهور به دور از اختلاف نظرات با جدیت بیشتری در حوزه خدمت رسانی به شهروندان و مسافران در ایام نوروز و روزهای قبل از آن همکاری ویژه‌ای را داشته باشد.

کد خبر 408578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.