حذف سهمیه سوخت بعضی تاکسی‌های بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از حذف سهمیه سوخت تاکسی‌های فاقد پروانه همزمان با تصویب و اعلام وزرات کشور، خبر داد.

به گزارش ایمنا، سعید حسینی‌پور اظهار کرد: بر اساس اعلام اتحادیه تاکسی‌رانی کشور و بر اساس مصوبه هیئت وزیران و در راستای شناسایی تاکسی‌های فعال از غیر فعال، از ابتدای اسفندماه سال جاری سهمیه سوخت تاکسی‌های بدون پروانه حذف می‌شود.

وی افزود: پیرو این مصوبه، تاکسی‌های فاقد پروانه تا ۳۰ بهمن فرصت دارند تا نسبت به دریافت و تمدید پروانه خود اقدام کنند، در غیر این صورت در گام نخست از اول اسفند ماه سهمیه سوخت عمومی این گروه از ناوگان حذف خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس اضافه کرد: یکی از اهداف تعریف شده در اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت، اختصاص سهمیه سوخت به ناوگان حمل و نقل درون شهری است.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: پروانه تاکسیرانی معتبر با استناد به قوانین به قوانین و ضوابط حاکم بر تاکسیرانی شرط اصلی برای فعالیت و تردد تاکسی در سطح شهرها و همچنین دریافت هرگونه خدمات اداری از سوی سازمان‌های تاکسیرانی بوده و تاکسیرانان باید در خصوص تاریخ انقضا پروانه تاکسیرانی خود دقت و اهتمام داشته باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 408577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.