۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
پوگبا در راه یوونتوس

چند سالی است که زمزمه‌های بازگشت «پل پوگبا» به یوونتوس شنیده می‌شود. با پیوستن برونو به منچستریونایتد و حضور رونالدو در ترکیب بیانکونری، احتمال پیوستن پوگبا به یووه بسیار بیشتر شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کالچو مرکاتو، یوونتوس موفق شد تا با فروش امره و مانژوکیچ در بازه نقل و انتقالاتی سپری‌شده، یازده میلیون یورو در ماه ژوئن ذخیره کند تا برای سال بعد از آن استفاده کند.

از آن جا که قرارداد اکثر بازیکنان این تیم نیز تا سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ تنظیم شده، وضعیت مالی یوونتوس احتمالاً روند صعودی خواهد داشت و همین مسئله می‌تواند روند پیوستن پوگبا به یووه را آسان‌تر کند. این بازیکن که برای مدت‌هاست در صف علاقه‌مندی‌ها برای بازگشت به بیانکونری محسوب می‌شود، حالا با شرایط مالی فعلی یوونتوس و احتمال ثبت برآورد مثبت در پایان سال، می‌تواند امیدوارتر از قبل به فکر پیوستن به این تیم باشد.

در همین راستا، در روزهای اخیر مینو رایولا، مدیر برنامه ستاره فرانسوی در مصاحبه خود با اسکای اسپورت سرنخ واضحی درباره احتمال خروج پوگبا از یونایتد داد و گفت که آینده او مشخص نیست. همچنین با پیوستن برونو فرناندس به منچستریونایتد، احتمالاً جایگاه پل پوگبا در میان شیاطین سرخ متزلزل خواهد شد.

مسئله دیگری که می‌تواند پوگبا را برای پیوستن به یوونتوس تحریک کند، حضور رونالدو در ترکیب بیانکونری است. با وجود بازیکنی مثل رونالدو، احتمالاً پوگبا نیز اقبال بیشتری برای خود در این تیم ببیند و شاید سران باشگاه از ستاره پرتغالی خود بخواهند که پوگبا را به جمع بانوی پیر دعوت کند.

کد خبر 408576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.