دربی بدون شجاع و شاید شیخ / رجزخوانی سرخابی

سرخابی های پایتخت بعد از حرف و حدیث های فراوان سرانجام با مربی‌های جدید خود با پیروزی به پیشواز دربی رفتند تا دربی روز پنجشنبه یکی از دیدنی ترین دربی‌های چند فصل اخیر لقب بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - یکشنبه ۱۳ بهمن‌ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "رجز خوانی" از پیروزی دو تیم پایتخت مقابل رقبای نفتی قبل از دربی نوشت، دربی که بعد از سال‌ها بدون حضور سرمربی خارجی روی نیمکت هیچکدام از دو تیم برگزار می‌شود و حساسیت‌های خاص خود را دارد.

"دربی بدون شجاع و شاید شیخ" عنوان "فرهیختگان ورزشی" در خصوص محرومیت شجاع از دربی و مصدومیت شیخ دیاباته قبل از دربی است، البته بر اساس اعلام فرهاد مجیدی مشکل شیخ دیاباته جدی نیست و مشکلی برای حضور خود در اولین شهرآورد تهران ندارد.

"ایران ورزشی" با عنوان "آتشبار آبی" از اولین پیروزی فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی بعد از دوره جدید سرمربیگری او در استقلال نوشت، پیروزی که خط و نشانی قاطع برای پرسپولیس و دربی ۹۱ بود.

"پیروزی" با عنوان "پس چرا پنجشنبه نمی‌رسد" به نحوی برای استقلالی‌ها کری خوانی کرد، کری خوانی برای مصافی که پیروزی در آن برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هم از لحاظ جدولی و نیز از لحاظ حیثیتی فرهاد و یحیی به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستند.

"صدای سپاهان" با عنوان "باشگاه سپاهان قاطعانه مخالف جدایی امیر است" از موضع باشگاه سپاهان در خصوص جدایی امیر قلعه نویی از این تیم نوشت، موضعی که البته در ظاهر باید مانع جدایی ژنرال شود اما به اعتقاد بسیاری باید امیر را سرمربی جدید تیم ملی دانست.

"سبز سبزم" با عنوان "پرواز وحشت" از اتفاقات عجیب پرواز کاروان ذوب آهن به اصفهان نوشت، پروازی که با وجود لرزش‌ها و تکان‌های عجیب سرانجام به مقصد رسید، این روزنامه در دیگر عنوان خود از رسیدن قاسم حدادی فر به بازی بعدی ذوب آهن خبرداد.

کد خبر 408568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.