۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
ابلاغ درجات جدید ۱۲ شهرداری

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجات جدید ۱۲ شهرداری کشور از سوی وزیر کشور به استانداری های ذیربط خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، رضا مهدی‌زاده، اظهار کرد: ارتقای درجه این شهرداری‌ها به استناد تبصره ۳ ماده ۱ آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیئت وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه‌بندی شهرداری‌ها که فروردین ۹۴ به تائید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است.

وی اضافه کرد: به موجب ابلاغیه‌های جدید، درجه شهرداری‌های بندر گناوه در استان بوشهر و مشکین شهر در استان اردبیل به هشت ارتقاء یافت.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور عنوان کرد: درجه شهرداری‌های مینوشهر در استان خوزستان، اختیارآباد در استان کرمان و ربط در استان آذربایجان غربی به چهار ارتقاء یافت.

مهدی‌زاده ادامه داد: درجه شهرداری‌های سردشت در استان چهارمحال و بختیاری، بی کاه در استان هرمزگان و بازار جمعه در استان بازارجمعه به چهار ارتقا یافت.

وی خاطرنشان کرد: درجه شهرداری‌های سرگز و سندرک در استان هرمزگان، سماله در استان خوزستان و کارچان در استان مرکزی به سه ارتقا یافت.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: ارتقاء درجات جدید این شهرداری‌ها پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها صورت گرفته است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه با ابلاغ درجه جدید شهرداری، ساختار تشکیلاتی شهرداری‌ها تغییر یابد، اظهار کرد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را پس از تائید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال کنند.

کد خبر 408567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.