برگزاری بزرگترین همایش پیاده‌روی زمستانی در جاده سلامت ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: همایش بزرگ پیاده روی صبح همدلی با مشارکت شهروندان مناطق یک، پنج، ۹ و ۱۳ در جاده سلامت اجرا می‌شود.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اجرای ویژه برنامه‌های دهه فجر همزمان با سایر برنامه‌های شهرداری در ناژوان با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به استفاده تعداد زیادی از شهروندان از مسیر جاده سلامت، تصریح کرد: در روز جمعه شهروندان و ساکنان مناطق همجوار با ناژوان پیاده‌روی از مسیر جاده سلامت را آغاز و اجتماع بزرگ ورزشکاران در میدان جشن‌های ناژوان شکل خواهد گرفت.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: در این همایش سعی شده از ظرفیت همکاری دستگاه‌ها و ارگان‌های اجرایی همانند ادارات فرهنگی، اجتماعی شهرداری‌های مناطق مختلف، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، هیئت ورزش‌های همگانی شهر اصفهان و شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان نیز استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ۱۰ دستگاه دوچرخه و بیش از ۵۰ هدیه نقدی به همراه بلیط استفاده از مراکز گردشگری و تفریحی شهر اصفهان از هدایای در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در این همایش بزرگ است.

هاشمیان با اشاره به لزوم اجرای ورزش‌های همگانی، افزود: همایش‌های پیاده روی، دوچرخه‌سواری و مسابقات میدانی گروهی از برنامه‌هایی است که تأثیر مستقیمی بر افزایش نشاط اجتماعی و سلامت روحی شهروندان خواهد داشت.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: این مجموعه تا پایان سال نیز شاهد اجرای همایش بزرگ دوچرخه سواری شهروندان اصفهانی در مسیر جاده سلامت خواهد بود.

کد خبر 408566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.