بهره‌برداری از ۴ هزار و ۱۶۸ باب کلاس درس در دهه مبارک فجر

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از افتتاح ۴ هزار ۱۶۸ باب کلاس درس با زیربنای ۵۵۸ هزار مترمربع در دهه فجر خبرداد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط‌عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مهراله رخشانی مهر با تبریک دهه فجر، اظهارکرد: در چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴ هزار و ۱۶۸ کلاس درس در قالب یک هزار و ۱۵ پروژه با زیربنای ۵۵۸ هزار و ۸۸۸ مترمربع افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، افزود: ۹۰۳ پروژه آموزشی، ۱۱ استخر، ۳۲ سالن، ۶۹ پروژه پرورشی مجموع این طرح‌های عمرانی را تشکیل می‌دهد.

وی تصریح کرد: در این ایام پر خیر و برکت یک هزار و ۱۵ پروژه آموزشی با اعتباری به میزان ۱,۴۰۰ میلیارد تومان در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

رخشانی مهر ادامه داد: در مجموع با احتساب پروژه‌های افتتاح شده در مهر امسال، در سال ۹۸ علیرغم همه مشکلات حدود ۱۴ هزار کلاس درس افتتاح و به فضاهای آموزشی کشور افزوده شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ نیز حدود ۱۰ هزار کلاس افتتاح شد که خوشبختانه پروژه‌های افتتاح شده امسال نشان از رشد ۴۰ درصدی طرح‌های عمرانی در حوزه فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی دارد.

کد خبر 408565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.