نصب ۳۰ دوربین ثبت تخلف در میدان ۷۲ تن قم

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهردار قم گفت: برای کنترل وضعیت ترافیکی میدان و ساماندهی خودروها و اتوبوس‌های عبوری ۳۰ دوربین ثبت تخلف و نظارتی در در میدان ۷۲ تن با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان نصب می‌شود.

به گزارش ایمنا، عباس ذاکریان در جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان قم با اشاره به اهمیت ساماندهی وضعیت ترافیکی ۷۲ تن، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های شهرداری، ساماندهی وضعیت ترافیک میدان ۷۲ تن به عنوان یکی از مهم‌ترین ورودی‌های شهر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم از برگزاری جلسات کارشناسی در فرمانداری خبر داد و افزود: بیش از یک سال طرح‌های ارائه شده برای ساماندهی ۷۲ تن در فرمانداری قم با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته است.

ذاکریان یکی از علل آشفتگی ۷۲ تن را ورود اتوبوس‌های بین راهی دانست و تصریح کرد: باید انتقال مسافران به تهران در پایانه ساماندهی شده و برنامه‌های جامعی برای این چالش تدوین شده است.

وی از نصب بیش از ۳۰ دوربین در میدان ۷۲ تن خبر داد و گفت: برای کنترل وضعیت ترافیکی میدان و ساماندهی اتوبوس‌های عبوری ۳۰ دوربین ثبت تخلف و نظارتی در این میدان با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان نصب می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم، ساماندهی مغازه‌های سوهانی این منطقه را نیز مورد بررسی قرار داد و خاطرنشان کرد: ساخت سکوها برای ساماندهی اتوبوس‌ها بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هزینه داشته و به زودی مغازه‌ها نیز ساماندهی می‌شود.

ذاکریان ساماندهی ورودی‌های شهر قم را یکی از برنامه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک عنوان کرد و افزود: چالش‌های زیادی برای ساماندهی ورودی‌های شهر وجود دارد که با توجه به مطالعات جامع ترافیک شهر و انجام مطالعات دقیق کارشناسی به این موضوعات رسیدگی می‌شود.

کد خبر 408564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.