گزارش حسابرسی و بازرسی شرکت‌های وابسته به شهرداری به شورای شهر ارائه شود

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ضروری است گزارش حسابرسی و بازرسی شرکت‌های وابسته به شهرداری اصفهان هر چه زودتر به شورای شهر ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش تذکرات ضمن قدردانی از همکاری خیران اصفهان در خدمت رسانی به مردم سیل زده بلوچستان اظهار کرد: بار دیگر مردم اصفهان نیات خیرخواهانه خود برای همدردی با مردم کشور را به نمایش گذاشتند که قابل قدرددانی است.

وی به لزوم توجه بیشتر شهرداری اصفهان نسبت به اجرای مصوبه ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: این مصوبه سال گذشته در شورای شهر تصویب شده و روند اجرایی خوبی نیز داشت اما متوجه شدیم افرادی که از این شرکت‌ها جدا شدند به عنوان مشاور بکارگیری شدند که این امر منجر به افزایش اختیارات بازنشستگان حتی بیشتر از زمان مدیریتشان شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که شهرداری اصفهان بین ۲۰ تا ۹۹ درصد در شرکت‌های وابسته، سهامدار است، افزود: در برخی از این شرکت‌ها سیستم نظارتی مناسب وجود ندارد و از این رو ضروری است گزارش حسابرسی و بازرسی شرکت‌های وابسته به شهرداری، به شورای شهر ارائه شود.

کد خبر 408562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.