انجام هرس تخصصی درختان شهر تا ۱۵ اسفندماه

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم انجام هرس درخت و درختچه‌های شهر به صورت کاملا تخصصی، گفت: هرس درختان شهر تا ۱۵ اسفندماه سال‌جاری به اتمام می‌رسد.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمام مناطق ۱۵ گانه شهرداری با سازمان پارک‌ها و فضای سبز هماهنگ هستند تا هرس درختان به صورت صحیح انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارگران و کارشناسان برای هرس درختان شهر، تصریح کرد: از مجموع دو هزار و ۴۰۰ کارگر فضای سبز حدود ۳۸۰ کارگر به صورت تخصصی برای هرس درختان فعالیت می‌کنند.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: هرس درختان شهر بر اساس گونه‌های گیاهی مختلف انجام می‌شود و تا ۱۵ اسفندماه سال جاری به پایان می‌رسد.

وی با بیان این که در گذشته اداره برق درختانی را که مرتفع بود و شاخه‌ها به سیم‌های برق فشار قوی نزدیک می‌شد را خودسرانه قطع می‌کرد، اما چند سالی است که هرس درختان با نظارت و هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از پایان هرس درختان شهر، شهروندان شاهد شکوفایی مناسب گل‌ها و گیاهان بهاری خواهند بود که برای استقبال از نوروز ۹۹ شهر را متحول می‌کند.

کد خبر 408541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.