اجرای طرح L.E.Z  در مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از اجرای طرح L.E.Z از ۲۵ بهمن‌ در این کلانشهر خبر داد و گفت: با توجه به اجرای این طرح و ملزم بودن خودروها به دارا بودن معاینه فنی معتبر، برنامه زمان‌بندی ویژه برای مراجعه تاکسی‌ها به مراکز معاینه فنی خودرو در نظرگرفته شده است.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تاکسیرانان مشهدی می‌توانند در بازه‌های زمانی سه‌شنبه هشتم بهمن تا یکشنبه ۱۳ بهمن ماه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ به مرکز معاینه فنی آزادی واقع در بلوار آزادی حدفاصل آزادی ۱۱۳ و ۱۱۵ و مرکز معاینه فنی بهمن واقع در بلوار ۲۲ بهمن، کیلومتر چهار جاده مشهد کلات، مراجعه کنند.

وی با بیان این که تاکسیرانان مشهد روزهای دوشنبه ۱۴ بهمن و شنبه ۱۹ بهمن نیز می‌توانند از ساعت ۱۹ تا ۲۳ به مرکز معاینه فنی مفتح واقع در انتهای ۳۰ متری طلاب، روبه روی مفتح ۴۳ برای انجام معاینه فنی خودرو مراجعه کنند، تصریح کرد: دو مرکز معاینه فنی رباط طرق واقع درجاده قدیم نیشابور ۱۵۰۰ متر بعد از شهرک ابوذر و مرکز معاینه فنی حافظ واقع در میدان حافظ جنب سازمان پسماند در روزهای یکشنبه ۲۰ بهمن و شنبه ۲۶ بهمن از ساعت ۱۹ تا ۲۳ نیز آماده پذیرش تاکسی‌ها برای انجام معاینه فنی است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد افزود: براساس تبصره سه ماده دو قانون حمل ونقل عمومی وزارت کشور در صورتی که پروانه تاکسی تمدید نشود، سهمیه سوخت در نظرگرفته شده برای آن باطل خواهد شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳ هزار دستگاه تاکسی در ناوگان تاکسیرانی شهرداری مشهد وجود دارد که از این تعداد ۱۱ هزار دستگاه در نقاط مختلف شهر مشهد فعال و در حال خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران است.

محبی ادامه داد: تعداد پنج هزار خودرو در تاکسی تلفنی‌ها و هفت هزار خودرو به عنوان سرویس مدارس در کلانشهر مشهد فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه ۹۶ درصد خودروهای ناوگان تاکسیرانی شهرداری مشهد گازسوز است، گفت: عمر مفید تاکسی‌های هیبردی ۱۵ سال، دوگانه سوز ۱۲ سال و تاکسی‌های تک سوز ۱۰ سال است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: تا ۱۵ بهمن ماه سهمیه سوخت سرویس‌های مدارس براساس پیمایش واریز می‌شود.

کد خبر 408537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.